A Detroiti Autókiállításon debütáló CLA-t Kecskeméten fogják gyártani, a kémfotók után megérkeztek a hivatalos képek is.

Az áprilisban bemutatott CSC tanulmányhoz képest a legnagyobb – pozitív – változás az első lökhárítónál történt, ami a CSC-hez képest jóval kiegyensúlyozottabb lett. Az első fényszórókból eltűnt a kikapcsolt állapotban is világító halványvörös fény, a visszapillantó tükrök és a kilincsek is hagyományosabbak, mint a tanulmányverzión, és persze a 21 colos felniket is kisebbre cserélték.

A CLA-t az A-osztály alapjaira építették, ezért a kocsi belső kialakítása szinte milliméterre megegyezik az A- és B-osztállyal, a légbeömlőktől kezdve a középkonzol tetején elhelyezett érintőképernyőig. A kocsi az A-osztályhoz képest jelentősen megnyúlt, 345 mm-rel hosszabb és 35 mm-rel alacsonyabb lett. A felszereltségben és árban a C-osztály alatt elhelyezkedő CLA elsőkerék-meghajtás mellett összkerék-meghajtással, hatfokozatú manuális és hétfokozatú duplakuplungos váltóval is elérhető lesz.

Az autó motorkínálatában az A-osztálynál már megszokott 122, 156 és 211 lóerős benzines, valamint 109, 136 és 170 lóerős turbódízel motorok szerepelnek, és a Mercedes ígérete szerint jön majd egy 345 lóerős AMG-modell is. A B-osztály után a CLA lesz a második Mercedes, amelyet a kecskeméti gyárban fognak gyártani, de hogy pontosan mikor kerül piacra, arról egyelőre nincsenek hírek.

Tovább:
Az elektromos BMW-k negyven éve
A legszörnyűbb modellfrissítések
A legfrissebb Player-hírek

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

Többször is előfordult már, hogy hárman harcolnak a vb-címért az utolsó futamon

A Player kérdése: Elkezdted beszerezni a karácsonyi ajándékokat?
36% Naná, idén nem bízok semmit a véletlenre!
25% Fejben már igen, gyakorlatban még nem.
39% Van még idő, majd decemberben!
Advertisement
Hirdetés