A csomagolás legnagyobb kihívása, hogy miként lehet a termék időtálló, újrahasznosítható és nem a szekrény mélyére suvasztott kacat. Hát így!

Mert az egy dolog, hogy naponta ezernyi dolgot, legfőképp élelmiszert veszünk magunkhoz, aminek a csomagolása aztán egyből a kukában végzi. De a lényeg pont az lenne, hogy a lehető legkisebb mértékben terheljük a környezetet.

Rita Rivotti dizájner szinte mondhatni, tökéleteset alkotott ebből a szempontból. A Companhia das Lezírias portugál borászat tyto alba borsorozatához ugyanis olyan fadobozt tervezett, ami az ital elfogyasztása után madárházként kaphat új életet.

Amikor a palack a fadoboz belsejében van, a címkén található bagoly szeme kifelé néz. Miután viszont a bort kivették, a fadoboz madárházként használható tovább.

Ilyen, amikor a marketing és a tudatosság kéz a kézben járnak! Zseniális megvalósítás, csak gratulálni tudunk!

(via)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat

Nyomasztó felismerés, hogy ezek a vicces grafikák valójában súlyos problémákkal szembesítenek

Ma van a nemzetközi Star Wars-nap, tudjuk, kivel néznénk végig a teljes szériát

További cikkeink a témában