Egy olasz és egy svéd dizájner (Marco Schembri és Viktor Hertz) meghekkelt pár jól ismert logót, és mindegyiket úgy alakította át, hogy azok a termékekre is reflektáljanak. Így lett a Porsche pénisz-hosszabbító, a Nokia telefon, ami még a gyereknek se kell, az Absolut vodka meg maga a homály.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Ünnepi útmutató férfiaknak, akik olyan ajándékot akarnak adni, ami valóban megérinti a szívet

Koktélozás feszengés nélkül: ilyen Budapest legújabb komfort bárja

Mondunk öt tuti tippet, hogy a sapkaszezonban is kifogástalan legyen a frizurád

A Player kérdése: Te szoktál magadnak ajándékot venni karácsonykor?
32% Igen, persze, szerintem teljesen normális.
68% Nekem ez fura, nem, nem szoktam.
Bonjour, Budapest! Francia pikniket tartottunk a Renault 4 E-Tech electric-ben
Hirdetés