Folyton azzal húzod a haverjaidat, hogy mennyire ciki az 5 kg-os fehérjés vödör a szekrény tetején, miközben te már abba is beleizzadsz, ha a tévében egy közepesen pörgős teniszmeccs megy, a második emeletnek pedig már serpák nélkül neki sem mersz vágni?! Van egy nagyon rossz hírünk: te nem vagy jó formában.

Ez azért van, mert elhagytad magad és baromira nem érdekelt az egészséged, de miért is érdekelne, hiszen van csajod, már biztonságban vagy. Aha.

Ettől persze még mindig kellemetlen, hogy életed leghosszabb 10 métere eljutni a nappaliból a hálószobáig, hogy ott szeresd nagyon az asszonyt, és az asszony szeret felül lenni olcsó dumával bújsz ki a változatosság alól, mert nem bírod a tempót. Ja és persze a dezodor a hibás a masszív állandó izzadás miatt. De csak röhögj nyugodtan az edzés mellé fehérjeport szedő csicskákon.

Nincs még késő ahhoz, hogy méltósággal összekapd, megbecsüld kicsit magad és olyan legyél, mint egy FÉRFI. Persze ehhez nem kell feltétlen úgy kinézned, mint ez a srác a képen, bár akár lehetnél ilyen is.

Ő bevállalta az edzést, amitől nemcsak szálkás izmokat és brutális erőt kapott, hanem képességet is, hogy minden porcikája őt magát szolgálja

Nyugi, nem vagy egyedül, mi itt vagyunk veled, megfogjuk egy kicsit az edzőcuccod és a kezed, elmagyarázunk pár hasznos dolgot, de a nincs időm és/vagy majd holnaptól nekiállok idióta kifogásokat most azonnal felejtsd el.

Amire most szükséged van, az valójában az egészséges élet két alappillére: tudatosan táplálkozni és mozogni.

#ÉTKEZÉS

Igen, már leírtuk sokszor, de tényleg az vagy, amit megeszel. A húsimádó családi pizza, három sörrel és két zacskó csipsszel nem annyira tartozik a tudatos táplálkozásba bele. Érted már, miért nem látod a pöcsödet zuhanyzás közben?

A helyes étrend fehérjét (tojás, húsféleségek, tejtermék), szénhidrátot (köles, rizs, teljes kiőrlésű kenyér), sok zöldséget, jó zsírokat és gyümölcsöket tartalmaz. Ne egyszer vagy kétszer zabálj, hanem napi négy-öt alkalommal egyél, ebből persze csak három főétkezés. Nyilván csalni lehet, de azért tudd, hogy a tested kinézete 70%-ban a kajálástól függ.

Kellene egy minta étrend ITT már mutattunk egyet, nehogy ez legyen az újabb kifogás.

#MOZGÁS

Nemcsak a táplálkozásra kell figyelned, hanem mozognod is kell, de ezt is elmagyaráztuk már neked, többször is. Hagyjuk is a mellébeszélést, az eredmény érdekében áldozatot kell hoznod, ez pedig a kényelmed lesz, ami csak az elején nyűg. Rendszert kell vinni az életedbe, heti kétszer-háromszor egy félórás mozgás még a te naptáradba is bele kell, hogy férjen. Azt pedig felejtsd el, hogy majd az egész heti mozgást a hétvégén tudod le, ilyen nincs, ez hülyeség. Tartható időszak és időpont, a munkaidőn kívül – ennek megfelelően nézz ki most legalább két napot. Megvan már? Helyes.

Ha nem lógod el ezeket az alkalmakat, akkor hamar szemmel látható változáson esik át a tested, főleg akkor, ha ráadásul olyan sportok közül választasz, amik durván megpörgetik a pulzusod. Gondolj csak bele abba, milyen az, ha a csajod végre veled példálózik és nem Jason Stathammel. Akkor most már nem is kérdés, mit fogsz csinálni, ugye? Mondjuk például ezt is csinálhatnád:

És tudod mit? Ha most már nem röhögsz annyira a fehérjeporos csirákon, azt azért elmondanánk, hogy a proteinshake nem fogja elvégezni helyetted a munkát, de tökéletesítheted vele az étrendedet. Igazából ez csak az egészséges életmód egyik kiegészítése.

Fehérjével megtámogatva még szebb izmokat hozhatsz össze. Van erre is okos megoldás, például az Iso Whey Zero fehérjepor

A lényeg viszont még mindig az, hogy VEDD KOMOLYAN MAGAD, mert ha te nem teszed, akkor mástól se várd. Ez a srác például elég komolyan vette magát, és nézd csak a csajok reakcióit a kedvenc videónkban:

Ha pedig nincs meg a kitartásod és a lelkesedésed, kérj még bátran segítséget tőlünk ITT vagy ITT!

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon