Senkinek nem kell bemutatni ennek a kollaborációnak a két szereplőjét: a Ray-Ban és a Scuderia Ferrari önmagukban is ikonikus márkáknak számítanak.

1947-ben, éppen 75 évvel ezelőtt készült el az első versenyautó, ami a Ferrari nevet viselte, és ezt ünnepli az a napszemüveg, amit a Ray-Ban dobott piacra. A kultikus Wayfarer újabb változatáról van szó, amit úgy alakítottak át, hogy az autóversenyzők is boldogok legyenek vele, mint a Ferrari Formula–1-es pilótái, Charles Leclerc vagy Carlos Sainz Jr.

A napszemüveg kerete ennél a modellnél szénszálas anyagból készül, ezért jóval könnyebb, az orrnyergeket pedig gumival látták el a jobb tapadás érdekében – azt nem tudni, hogy végül melyik keveréket választotta a Ferrari. A lencséken és a szárakon visszaköszön az ágaskodó paripás embléma, és a logó sárga alapszíne is.

Tudtad?

Az első világháborúban elesett repülőgéppilóta Francesco Baracca édesanyja javasolta Enzo Ferrarinak, hogy fesse fel az autójára az eredetileg a piemonti királyi ezred által használt ágaskodó paripát, mert szerencsét hoz. A sárga alapszín Modena város címeréből származik.

A Wayfarer Carbon Fiber igazi limitált szériás gyűjtői darab lesz, a hozzá illő, szénszálas textúrával díszített bőrtokkal és az évfordulós kiadást tanúsító bizonylattal. Ha rajongsz a Ferrariért, és újítanál egy napszemüveget, ez a Ray-Ban neked való lesz.

Ez is érdekelhet:

Öt híresség és ikonikus napszemüvegeik, amik örökre megváltoztatták a férfidivatot

Régóta tudjuk, hogy nagyon nem mindegy, mivel védekezünk a szemünkbe sütő Nap ellen – ez az öt híresség pedig öt teljesen különböző, de ugyanannyira karakteres napszemüveget járatott csúcsra.

Új rekorder a világ legvékonyabb karórái között

A Richard Mille és a Ferrari közös alkotása szó szerint hajszállal győzte le a korábbi rekordert.

Így öltözik Armaniba Charles Leclerc és Carlos Sainz

A legstílusosabb csapat címe már biztosan a Ferrarié.

És ezt olvastad már?
Hiánypótló könyv a digitális dizájnról