Senkinek nem kell bemutatni ennek a kollaborációnak a két szereplőjét: a Ray-Ban és a Scuderia Ferrari önmagukban is ikonikus márkáknak számítanak.
1947-ben, éppen 75 évvel ezelőtt készült el az első versenyautó, ami a Ferrari nevet viselte, és ezt ünnepli az a napszemüveg, amit a Ray-Ban dobott piacra. A kultikus Wayfarer újabb változatáról van szó, amit úgy alakítottak át, hogy az autóversenyzők is boldogok legyenek vele, mint a Ferrari Formula–1-es pilótái, Charles Leclerc vagy Carlos Sainz Jr.
A napszemüveg kerete ennél a modellnél szénszálas anyagból készül, ezért jóval könnyebb, az orrnyergeket pedig gumival látták el a jobb tapadás érdekében – azt nem tudni, hogy végül melyik keveréket választotta a Ferrari. A lencséken és a szárakon visszaköszön az ágaskodó paripás embléma, és a logó sárga alapszíne is.
Tudtad?
Az első világháborúban elesett repülőgéppilóta Francesco Baracca édesanyja javasolta Enzo Ferrarinak, hogy fesse fel az autójára az eredetileg a piemonti királyi ezred által használt ágaskodó paripát, mert szerencsét hoz. A sárga alapszín Modena város címeréből származik.
A Wayfarer Carbon Fiber igazi limitált szériás gyűjtői darab lesz, a hozzá illő, szénszálas textúrával díszített bőrtokkal és az évfordulós kiadást tanúsító bizonylattal. Ha rajongsz a Ferrariért, és újítanál egy napszemüveget, ez a Ray-Ban neked való lesz.
Ez is érdekelhet: