Ez a cikk már több mint 90 napja készült. A benne szereplő információk elavultak lehetnek.

Azért mert nyakig benne vagy az ünnepi időszakban, még nem jelenti azt, hogy meg is kell híznod. Csináld okosan.

Nagyon egyszerű dolgokat kell tenned, nézd csak:

Ne felejts el mozogni!

Nem dolgozol, mert karácsonyozol, de ez nem egyenlő azzal, hogy edzened sem kell. Oké, ilyenkor tényleg kicsit nehezebben veszed rá magad, de már 15-20 perces mozgással is többre mész (értsd: a bevitt kalóriákat könnyebben égetheted el), mintha semmit sem csinálnál.

Ne éheztesd magad!

A koplalás alapból nem jó ötlet, de az meg pláne, ha azért csinálod, hogy majd jól bezabálhass este. A lényeg, hogy figyelj oda az adagokra, és az elegendő mennyiségű és minőségű fehérje- és szénhidrátbevitelre a főétkezések során. Ennek a lényege, hogy a teltségérzés tovább kitart.

Készítsd el egészségesebb változatban a kedvenc ételeidet!

Ezen talán nincs is mit magyarázni. Ajándékozd meg a szervezetedet is, például úgy, hogy a fehér liszt és a cukor alternatívájával (pl.: teljes kiőrlésű/Graham-/zabliszttel, illetve eritrittel/sztíviával/xilittel/agávéval) készíted el – vagy megkéred a csajod/anyukád/anyósod, hogy készítse el – az ünnepi süteményeket.

Ez pedig jól jöhet arra az esetre, ha esetleg vállalhatatlanul bezabáltál:

(via)

Hírlevél feliratkozás

Iratkozz fel a hírlevelünkre, és mi minden héten érdekes, szórakoztató sztorikat küldünk neked a világból.