A kooperáció egyébként kézenfekvő, annyira, hogy felmerül a kérdés, miért nem valósult meg ez korábban?

A The North Face és a National Geographic előállt közös, Bottle Source névre hallgató kollekciójával, ami nemcsak szimplán kézenfekvő társulás a két márka profilját nézve, de vészjelzéssel is felér ebben a pofátlanul teleszemetelt világban.

Az egész világot nézve 1950 óta több mint 8 milliárd tonna műanyagot állítottunk elő, ez a szám 2050-re várhatóan 34 milliárd tonnára fog megugrani. Arról meg ugye nem kell beszélni, hogy ez mennyire nem jó. De még ennél szomorúbb adat, hogy 2015-re a világ műanyagának csak 9%-át hasznosítottuk újra.

A kollekció minden egyes, Waste is over (A pazarlásnak vége) felirattal ellátott ruhadarabját ugyanis az Egyesült Államok legnépszerűbb helyein, mint például a Yosemite Nemzeti Parkban összegyűjtött műanyaghulladékokból készült:

(Forrás: Hypebeast, fotó: thenorthface.com)

Player Autószalon

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon