Magyarország 10 legdrágább használt autója

Körbenéztünk a használtautó-piacon, hogy mennyit tudnánk elkölteni autóra, ha nem számolnánk. Ez itt a magyar piac tíz legdrágább verdája.

Alapvetően, ha igazán drága és különleges használt jószágokra fájna a fogunk, érdemes körülnézni itt. Olyan járgányok is felbukkannak, amikről azt sem sejtettük, hogy léteznek.

Erről nem sokat hallottál eddig, tudjuk, de sebaj, hiszen most, hogy lett ennyi pénzed, meg kell ismerned azokat a márkákat is, amiket erre a pénztárcára szabtak. Ez egy holland kis manufaktúra, mely 2000 óta gyártja ezt a verdát, és kifejezetten a 24 órás Le Mans-i versenyre építették. A 4,2-es, V8-as, megberhelt Audi motor hajtja, így 600 lovacska és 300 km/h feletti végsebesség jellemzik az adatlapját. Most a tiéd lehet, szerintünk biztos lehet valamennyit alkudni az árból. A különbözetből simán kijön a gyerek érettségijére egy kétéves 320-as BMW.

 

#9 Rolls–Royce Ghost II series: 100 000 000 Ft

A gazdagság igazi szimbóluma, a nemesi vér leglátványosabb megtestesülése, a felülemelkedés indokolatlan toposza. Nem tudunk még egy márkát mondani, amely ennyire jelképe lehet annak, hogy VAN PÉNZ. Ehhez az autóhoz brit állampolgárságot és indiai gyapotültetvények tulajdoni lapjait adják. Sokkal jobban meg kell magyarázni, mint egy Ferrarit, szóval azt ajánljuk, hogy csak nagyon indokolt esetben válasszuk ki magunknak ezt az autót, és csak akkor, ha a társaságunkban valakinek van legalább egy kisebb autópálya-építő cége, vagy külföldön nyaralója, mondjuk a Comói-tónál.

 

Ejj, beh gyönyörű ez a Ferkó. 9800 boldog kilométer után keresi új gazdáját ez a piros műremek, a világörökség része. Olcsó és ingerszegény környezetre utaló dolog lelkesedni egy ennyire nyilvánvalóan gyönyörű tárgyért, de nem fogunk hazudni, ez itt pompa. Ezt a pénzt szánjuk rá, megérdemli. És mi is megérdemeljük, hogy beülve a gépbe égesse ki a fekete lovacska körül világító sárga háttér a retinánkat. 781 lóerő, az is valami... meg a hangja.

 

#7 Ford Mustang BOSS KK: 171 000 000 Ft

Mustangja bárkinek lehet, még 1969-es Mustangja is sok embernek lehet, mert azért ebből gyártottak párat. Legendává vált, de elérhető legendává. De ez... Ez kicsit más tészta. Összesen 1358 darab készült belőle, eredete a Nascarig vezethető vissza. 1969-ben és 1970-ben gyártották ezt a szériát, és valaki megőrizte neked, hogy a tiéd lehessen, ez itt, egy darab történelem.

Érett egy darab, de mint a jó bor, a korral nemesedik. 2007 óta tart az érés, és derék korábbi gazdája 47 000 km-rel segítette hozzá a következő tulajdonost az alkatrészek összekoptatásához. Ez egy olyan autó, amit a nagy többség soha életében még csak képen sem fog látni, egy olyan választás, ahol csak te tudod igazán, miben telnek az útjaid Monaco és ... Monaco másik vége között.

Ha nagyon megy a bolt, de annyira azért nem szeretnél feltűnően közlekedni, hogy mindenki tudja, merre jársz, akkor itt van neked ez a kedves szekér. Egy korrekt budai ingatlan áráért tiéd lehet az a biztonság, ami megvédi a legfontosabb politikai célpontokat is. Békésen telefonálgathatsz, miközben átautózol Csecsenföldön, vagy ha csak simán kellene egy olyan autó, amilyen nem jön szembe túl gyakran, akkor ideális választás lehet. Elhanyagolható 544 lóerő segíti a sofőrt a szállítmány megfelelő helyre juttatásában.

Az a helyzet, hogy 3800 köbcentiből hoztak ki a mérnökök 917 lóerőt. Ízlelgessük. Úristen. Nagyon praktikus járgány egy kétfős családnak, ahol nincsenek derékbántalmak, és kedvelik a feltűnést. Gyönyörű ez az autó. Már írtunk a Jézuskának, ha a kedvünkben akarna járni, tudja mi a dörgés...

 

Ez a vas szinte új, 100 kilométert koptattak bele, mindezt az elmaradott gazdaságú Dubaj környékén. 789 lóerőt préseltek ebbe a zseniális autóba, limitált széria, 2014-es kiadás. Ezzel megérkeztünk a dobogóra. Ha nem lenne elég vaj a bukszában, szerencsére egy remek ajánlatot is felfedeztünk a kapcsolódó ajánlatoknál:

 

Ezért a 2011-es csodáért már közel egymilliárd forintot kell leszurkolni. Ehhez azért kell nyerni bőven közbeszerzéseket, de még Eurojackpotot is. 1100 kilométer felett kell szemet hunynunk, ha megkívántuk a drágát, cserébe 760 lóerőt kell majd az aszfalton tartani. Nevem Bond...

Ezt a Bugit már valaki megunta, 1950 megbocsáthatatlan kilométer után továbbadja. Lehet, hogy megtetszett a gazdájának egy kisebb hotellánc, és felmerült némi likviditási gond. Vagy kevésnek bizonyult az 1201 paripa, ami hajtja az olasz fenevadat. Ki tudja, de ez ma Magyarországon a legvastagabb árcédulával beszerezhető, meghirdetett hintó.

(Igazából a 8–4. helyen a Bugatti Veyronok különböző verziói találhatóak, engedelmeddel ettől az élménytől megfosztottuk magunkat, és inkább változatosabb listát állítottunk össze.)

Player Autószalon

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon