Az Amazon egy kicsit megkavarta az állóvizet, már ami az okostelefonos alkalmazását illeti. Az iOS és Android platformokra elérhető app logója sokáig egy bevásárlókocsi volt, de úgy érezték, itt az ideje egy kis redizájnnak. Most már biztos azt kívánják, bár úgy hagyták volna.

A januárban megjelent, átrajzolt logo ugyanis valami nagyon kellemetlenre emlékeztette az embereket. A felhasználói visszajelzések alapján a legtöbben azt látták meg benne, amit ezen a képen a kis kék négyzetben mutatunk:

Ilyesmivel pedig a világcég nyilvánvaló okokból nem igazán szeretett volna azonosulni, ezért néhány napja újra átvariálták az ikont:

Ilyen volt, ilyen lett

Az új dizájn ellen ezidáig még nem érkezett be panasz.

(via)

Ez is érdekelhet:

Ez a kutya már nem is ugrik, hanem repül

Ha nem készült volna videó, nem hinnénk el.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Mondunk öt tuti tippet, hogy a sapkaszezonban is kifogástalan legyen a frizurád

Így ünneplik gyönyörű és világhírű nők a karácsonyt

A Xiaomival könnyebb az ünnepi készülődés

A Player kérdése: Te szoktál magadnak ajándékot venni karácsonykor?
34% Igen, persze, szerintem teljesen normális.
66% Nekem ez fura, nem, nem szoktam.
Ezekkel a fotókkal sokkal jobban telik a karácsonyi punnyadás – figyelmeztetünk, nehéz lesz abbahagyni
Hirdetés