A Netflixnél pedig lehet némi zavart hümmögés.

A szórakoztató vállalatóriás vezetősége teljesen jogosan bonthat pezsgőt a Disney Plus egyéves teljesítményét látva. A 2019 novemberében elindult streamingszolgáltatásnak az előzetes becslések szerint négy év alatt kellett volna összeszednie 90 millió előfizetőt. Ehhez képest ezt a célszámot egyetlen év alatt sikerült megugrani,

a Disney Plus ugyanis 12 hónap alatt 94,9 millió előfizetőt szedett össze.

Ez egészen elképesztő teljesítmény, ám ha figyelembe vesszük, milyen franchise-ok tartoznak a cég portfoliójába, annyira azért nem kell meglepődni.

A Lucasfilm a The Mandalorian című sorozatot indította a Star Wars színeiben, a Pixar a Lelki ismeretek című animációval hozta be a nézőket, január közepén pedig a WandaVision című széria is beindult, hogy a Marvel-fanok is elővegyék a bankkártyáikat.

A Disney Plus tehát erős szereplőként jelent meg az egyre telítettebb streamingpiacon. A jelenleg 203 millió előfizetővel rendelkező Netflixnek így nem csak az HBO Maxtól kel tartania, hiszen ha az egeres cég jól számol, a Disney Plus előfizetőinek száma 2024-re már a 260 milliót is elérheti.

Ez is érdekelhet:

Az év első kihagyhatatlan játéka

Most hagyjuk, hogy játszottál-e a Super Mario 3D Worlddel anno Wii U-n vagy sem. A Switch kiadás a Bowser’s Furyval kiegészítve egyszerűen tökéletes.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Ünnepi útmutató férfiaknak, akik olyan ajándékot akarnak adni, ami valóban megérinti a szívet

Öt pikáns ajándékötlet a barátnődnek, ha idén kicsit felforrósítanád a karácsonyt

Így ünneplik gyönyörű és világhírű nők a karácsonyt

A Player kérdése: Te szoktál magadnak ajándékot venni karácsonykor?
31% Igen, persze, szerintem teljesen normális.
69% Nekem ez fura, nem, nem szoktam.