A CBA marketingesei lehajítottak egy olyan komoly vizuális és kommunikációs bombát, ami elsöpörheti az egész üzletláncot.

Kontraproduktívnak hat Erzsike megjelenése, ráadásul a furcsa hanghatásokkal és mozgásokkal összerakott spothoz van egy ilyen szöveges kiegészítés is:

"Sziasztok, Kasszás Erzsi vagyok! Neked is van egy kedvenc kasszásod, akivel mindig tudsz váltani néhány kedves szót? Most itt vagyok én, mindenki kedvenc kasszása, aki mindig tudja, hogy kinek mire van szüksége, és minden helyzetre akad egy jó tanácsa! Nézd meg az első videómat, és mosolyogd végig a napot, ahogy én is szoktam!"

Akkor nézzük Kasszás Erzsit a CBA új imázsfilmjében.

Szóval Erzsike rendet tart a boltban, ahol mindig friss az áru, és kérdezni is nyugodtan lehet tőle, a filozófiája pedig az, hogy mindenki vidám. Ha jártál már CBA-ban, akkor tudod, ez mennyire így van. (Nem.)

A szekunder szégyentől (a jelenség, amikor mi érezzük magunkat kínosan, hogy mások égnek) levert minket a víz. Inkább Kaszás Erzsi ez, mint Kasszás.

Felkészül Kasszás Tibi, Árufeltöltő Áron és Biztonságiőr Béla is, ők jönnek a a folytatásban.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Mit vegyünk karácsonyra barátainknak, rokonainknak a mesterséges intelligencia szerint?

2024 tíz legjobb videójátéka

Nem fog tetszeni mindenkinek a Superman első előzetese

További cikkeink a témában