Az teljesen egyértelmű, hogy minden kisállat megérdemel egy megfelelő otthont és egy szerető gazdát. Ezt a célt szeretnék elérni ennek az atlantai állatmenhelynek a dolgozói is, akik zseniális reklámfilmmel rukkoltak elő.

Az emberek pedig egyszerűen nem tudnak betelni vele. Mindenütt rengeteg pozitív visszajelzést kapnak, amiért természetesen nagyon hálásak.

A 3 perces filmecske főszereplője Paul Preston, aki az egyik önkéntesként itt dolgozó lány bátyja. A srác remek humorával és megnyerő stílusával parodizálja a TV-reklámokból ismert, rámenős kereskedőket - csak ő éppen nem egy új tisztítószert vagy vasalót mutat be, hanem gazdira váró macskákat és kutyákat.

A videót néhány nap alatt már majdnem 4 millióan látták. Ismét bebizonyosodott tehát, hogy alacsony költségvetésből is lehet sikeres reklámot gyártani, csak egy kiváló alapötlet kell hozzá, amihez ez esetben egy jó cél is társult.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Erősítést kap a kényszerbeteg Ben Affleck A könyvelő folytatásában

Visszatér a PlayStation 4 egyik szép emlékű, ám meglehetősen alulértékelt zombis akciójátéka

Egy golden retriever követte a Google Maps fotósát, több mint 1000 Street View-felvételen szerepel

További cikkeink a témában