Az teljesen egyértelmű, hogy minden kisállat megérdemel egy megfelelő otthont és egy szerető gazdát. Ezt a célt szeretnék elérni ennek az atlantai állatmenhelynek a dolgozói is, akik zseniális reklámfilmmel rukkoltak elő.
Az emberek pedig egyszerűen nem tudnak betelni vele. Mindenütt rengeteg pozitív visszajelzést kapnak, amiért természetesen nagyon hálásak.
A 3 perces filmecske főszereplője Paul Preston, aki az egyik önkéntesként itt dolgozó lány bátyja. A srác remek humorával és megnyerő stílusával parodizálja a TV-reklámokból ismert, rámenős kereskedőket - csak ő éppen nem egy új tisztítószert vagy vasalót mutat be, hanem gazdira váró macskákat és kutyákat.
A videót néhány nap alatt már majdnem 4 millióan látták. Ismét bebizonyosodott tehát, hogy alacsony költségvetésből is lehet sikeres reklámot gyártani, csak egy kiváló alapötlet kell hozzá, amihez ez esetben egy jó cél is társult.