A Morning Consult félelmetes felmérése szerint a 13 - 38 éves amerikaiak 86 százaléka abból szeretne élni, hogy tökéletesre photoshoppolt tengerpartokon fetreng, hiányos öltözékben pucsít a kamerába, egzotikus hotelekben potyázik és mindeközben italokat, fürdőruhamárkákat, fehérjeport, fogfehérítőt vagy szempillaspirált reklámoz.

Értsd: nem csinál semmi hasznosat, divatosabb szóval: influenszerkedik.

Ennek manapság az elsődleges platformja a világ legfelszínesebb, az egészséges énképet leginkább romboló közösségi oldala, az Instagram, ami gyakorlatilag tele van olyan emberekkel, akik azzal keresnek milliókat, hogy rengetegen követik őket, így egy-egy olyan képért, melyen valamit reklámoznak, hatalmas összegeket is elkérhetnek az adott márkától.

Szóval kétségtelenül megéri a főállású pózerkedés, kiváltképp, mert a cégeknek az elérés a lényeg, és amíg súlyos tömegek kattintanak csak azért a follow-ra, hogy minden nap kapjanak egy új képet az illető hivatásos jónő fenekéről, az influenszer-biznisz biztosan virágozni fog.

Utánpótlás pedig az említett kutatás alapján van bőven. Különösen az 1990 után születettek gondolják úgy, hogy életcél lehet tükörszelfikből megélni.

Ez csak azért elgondolkodtató, mert ha senki nem akar majd normális munkával, vagyis értékteremtéssel pénzt keresni, nem lesz olyan ember sem, aki legyártaná azt a nyomorult fogfehérítőt.

Na jó, természetesen csak vicceltünk.

(Félig.)

(via)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat

A filmtörténelem tíz legemlékezetesebb vámpírja

Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat
Hirdetés