Egy francia áruházlánc 70 százalékkal leszállította a Nutella árát és elszabadult a pokol. Ha nem érted a Black Friday alkalmából az utolsó tévé miatt bunyózó amcsikat, ezt még kevésbé fogod.

Persze, mi is szeretjük a csokis mogyorókrémet, még annak ellenére is, hogy több benne a cukor, mint az Alkonyat-trilógiában, de azért annyira nem vagyunk oda érte, hogy fellökjünk miatta egy kerekes szatyorral vánszorgó öregnénit.

A franciáknak a jelek szerint nincsenek ilyen gátlásaik. Az Intermarché nevű áruházlánc csütörtökre akciót hirdetett, melynek alkalmából a Nutella árát 4,50 euróról 1,40-re csökkentette. Biztos úgy gondolták, hogy egy kicsit kisöprik a készleteiket, csak éppen magasan motivált, de még mindig kultúráltan eljáró vásárlók helyett zombihordákat kaptak a nyakukba.

Tolongás, lökdösődés, ordibálás volt a minimum, de olyan áruház is akadt, ahová verekedés miatt rendőrt kellett hívni. A legdurvább az, hogy amikor az áruház dolgozói megpróbálták csitítani a kedélyeket, a legtöbbször őket is megcibálták a vérszemet kapott vevők.

Itt egy csendesebbnek számító csörte egy random Intermarchéból:


Itt pedig egy másik, sok dühös emberrel és elképedt arccal:

Az egyik józanabb vevő ezekkel a szavakkal írta le a szituációt:

És ez még mindig nem a purgatórium, csak egy mezei áruház élelmiszeres részlege egy átlagosnak indult csütörtöki napon. Az eset miatt még az édes masszát gyártó Ferrero is megszólalt, teljes mértékben elhatárolódva a történtektől.

Úgy tűnik, nem kell ahhoz olcsó tévé, hogy az emberből előbújjon a konzumidióta.

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon