Mert azért azt szögezzük le, hogy amit Schobert Norbert fitneszguru mondott a terhesség alatti/utáni elhízás és a válások kapcsolatáról, az echte baromság. A bátrabb márkák nem is késlekedtek a válasszal.

A Coca-Cola bejegyzése aratta a legnagyobb sikert, amiben nagy szerepe volt annak is, hogy ők igen korán reagáltak a dologra. Nem is akárhogy:

A Dove...

... és az IKEA ugyanezt a koncepciót hozta:

A Pöttyös és a Fővárosi Állatkert reakcióját sem lehet nem szeretni:

A Marso verziójával pedig azt bizonyítjuk, hogy a szeretet tényleg olyasmi, amit bármilyen költői eszközzel ki lehet fejezni:

Így lehet szelíden a földbe döngölni egy oktalan szellemi ámokfutást. Itt még nincs vége, egyre többen állnak be a Norbi ellen kreatívkodók soraiba, és ahogy duzzad a sereg, a megoldások is egyre elegánsabbak. Ezek között már akad olyan is, ami egyszerre vicces és ellenállhatatlanul szívmelengető:

Végül pedig a két kedvencünkkel zárjuk a sort:

Van még kérdés?

Nekünk mondjuk van egy:

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon