Rendkívül szórakoztató és olcsó tréfával támadta meg a Ryanair a német szurkolókat a kiesés után.

Mindig tapsolunk, amikor a marketing szakemberek olyan megoldásokat alkalmaznak a médiában, ami reagál a világ történéseire, pláne, ha az érintettek egyik felének kifejezetten fájdalmas lesz elviselni, hogy móka tárgyát képezik.

A német nemzeti tizenegy tegnap este csúfos vereséggel, csoportutolsóként búcsúzott az oroszországi vébétől, várható volt, hogy mémek százai jelennek majd meg a kieséssel kapcsoltban. A Ryanairnél nyilván tervezték az aktivitást, hiszen a kiesés pillanatában azonnal támadtak is, ezzel a poszttal:

Kérdés, hogy az egyébként szolgáltatásminőségben folyamatosan panaszokkal illetett fapados mennyire lopta be magát ezzel a németek szívébe. Van egy olyan érzésünk, hogy ez most üzletileg nem biztos, hogy megérte, de a független hírfogyasztók és ellendrukkerek nevében köszönjük szépen ezt a kreatív trollkodást, a kommentelők is rákaptak a szóviccezésre, ügyesen támadnak vissza.

Korábban Angelina Jolie és Brad Pitt szakítása körül a Norwegian Airlines jött ki egy kedves hirdetéssel, amiben egyirányú Los Angeles-i ajánlatukat hirdették igen szórakoztatóan. De ennél sokkal viccesebb volt, amikor ezt a magas labdát sikerült lokalizálni Magyarországon Hajdú Péterék válásával kapcsolatban.

Player Autószalon

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon