Nem is értjük, miért nem készült több annak idején ebből a fantasztikus lakóautóból, hiszen a recept elég jól hangzik: bevált alapokra épült, stílusos lakótér, és Porsche-motorral lehet odébb állni vele. Ma őrületes ritkaságnak számít.
A lakóautókat nem a leggyorsabb járművek között tartjuk számon, sőt, sokan forgalmi akadálynak tekintik az utakon, de ebben a példányban Porsche-motor dolgozik. Persze még így sem a száguldásról szól, hiszen az ötvenes évek derekán készült, amikor a Porschék alig voltak erősebbek egy személyautónál, de a kor stílusát nagyon át lehet élni vele.
A német Mikafa repülőgépgyártóként működött egészen a második világháborúig, majd a németek lefegyverzését követően, 1948-ban karosszériaépítő műhellyé alakították.
A munkások szakértelmét arra használták, hogy könnyű, erős és áramvonalas lakóautó-felépítményeket készítettek Tempo teherautók alapjára.
A lakóautókba a Volkswagen bokszermotorját szerelték, ám amikor a népautó-gyár nem tudott több motort szállítani, kénytelenek voltak beérni más erőforrásokkal, még a BMW-től származó V8-as is köztük volt.
A legritkább mégis az a három példány, amibe a Porsche négyhengeres bokszermotorját építették, ez az egyik közülük.
Az ötvenes évek stílusában épült alumínium karosszériás lakóautóra Porsche felirat került,
és Sport modellként kínálták, noha a teljesítménye biztosan nem vetekedett a sportkocsikéval. Ahogyan a motor, úgy a fényszórók és a hátsó lámpák is a Porsche 356-ról származtak a barátságosan bumfordi formájú lakóautón.
Az 1955-ben gyártott példány lakóterét teljesen felszerelték,
étkezőasztal, gáztűzhely, mosogató, hűtőszekrény és fürdőszoba is került bele. A motorja már nem eredeti, de négyhengeres bokszer ez is, és az állapota sem túl szívderítő, egy alapos felújítás ráférne, de aki fantáziát lát benne, a Mecum aukcióján csaphat le rá augusztus közepén.