A közlekedési szakemberek megtekintették a The Boring Company "forradalmi" alagútját, de enyhén szólva nem voltak hasra esve tőle.
Azt már korábban is lehetett sejteni, hogy az alagútban közlekedő autókkal Elon Musk legjobb esetben is a kisföldalattit találta fel újra, azonban a decemberi bemutatóról szóló beszámolók ennél is lehangolóbb képet festettek. Erre még lehetett mondani, hogy mit tudhat a közlekedés jövőjéről egy laikus újságíró, ám most szakemberek is megnézték a The Loopot, és a helyzet továbbra sem fest sokkal jobban.
Virginia állam közlekedési bizottságának a tagjai azzal a céllal zarándokoltak el Kaliforniába, hogy kiderítsék, érdemes lenne-e az átfogó tömegközlekedési beruházásra elkülönített sokmilliárd dollár egy részét a The Boring Company ötletére elkölteni, de az igazgatóságnak tett jelentésükből úgy tűnik, hogy ebből bizony nem lesz semmi. A legvelősebb kritikát az állam vasúti közlekedésért felelős vezetője, Michael MacLaughlin fogalmazta meg, aki tömören csak úgy jellemezte a The Loopot, hogy
"egy autó egy nagyon kicsi alagútban".
A bizottság egyik tagja, Scott Kasprowicz ennél jóval visszafogottabb volt, de az azért az ő jelentéséből is kitűnik, hogy egyáltalán nem volt lenyűgözve attól, amit látott: "Az a helyzet, hogy ez egy remek ötlet, de nem vagyok benne biztos, hogy eljött az ideje".
A lehangoló jelentés elég nagy pofára esés Elon Musknak, és nem csak azért, mert a The Boring Company eddig alsó hangon is tízmillió dollárt tapsolt el a The Loopra, de minden bizonnyal egy eléggé zsíros üzlettől estek el a virginiai szakemberek lesújtó véleménye miatt. Aggódniuk mondjuk egyelőre nem nagyon kell, hiszen a Las Vegas-i városi tanács éppen nemrég kérte fel a The Boring Companyt, hogy építsenek alagutat a város alá, és a cég állítása szerint eközben már Washingtonban is megkapták az építési engedélyt.