Volt olyan Airbus, amely 22 500 kilométert repült.
Távol-keleti és amerikai missziót teljesítettek a Wizz Air repülői. Kínából egészségügyi védőfelszereléseket szállítottak az A321Neók, addig Amerikából az ott ragadt turistákat hozta haza két repülőgép.
Hogyan készültek fel a speciális járatokra a személyzet tagjai? Milyen helyzeteket kellett megoldani Ázsia és az Atlanti-óceán felett? Milyen feladat várt a légiutas-kísérőkre a Los Angeles–New York–Budapest, és a Miami–Chicago–Toronto járaton? Hány fős személyzettel repülnek Kínába? Miért a repülőgépen alszanak a pilóták a kínai fordulóidőben? Hogyan fogadták a légitársaság kapitányai és elsőtisztjei a speciális járatok iránti fokozott érdeklődést? A Légiközlekedési Kulturális Központ videójából mindez kiderül.
Ez is érdekelhet: