Legalábbis a CR-V legújabb reklámjában, amelyben az optikai illúzióé a főszerep.

A reklám faék egyszerűségű üzenete egyébként annyi, hogy nem minden az, aminek látszik. A Honda CR-V például egy benzinfaló SUV-nak látszik.

A tanulság, hogy ha az összes öblítőszer, fejfájás-csillapító és intim betét hirdetését a Honda (vagy a Mercedes) marketingeseire bíznák, akkor a reklámblokk lenne a kedvenc tévéműsorunk.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Mondunk öt tuti tippet, hogy a sapkaszezonban is kifogástalan legyen a frizurád

Ünnepi útmutató férfiaknak, akik olyan ajándékot akarnak adni, ami valóban megérinti a szívet

A Player kérdése: Nálad már beütött a karácsonyi kajakóma?
11% Naná, és nagyon keményen.
52% Igen, de menedzselhető.
38% Szerencsére nem.
Ezekkel a fotókkal sokkal jobban telik a karácsonyi punnyadás – figyelmeztetünk, nehéz lesz abbahagyni
Hirdetés