Bár a New York-i Autószalonon kedden leleplezett modell hivatalosan még csak tanulmány, az a képek alapján is egyértelmű, hogy nemsokára beindulhat a sorozatgyártása. Ugyan a kaliforniai cég nemrég anyagi nehézségekbe ütközött, amikor a minisztérium blokkolta egy állami hitel folyósítását, az Atlantic fejlesztéséhez sikerült bevonniuk négyszáz millió dollár magántőkét. A gyártás Delaware-ben, a General Motors volt gyárában zajlik majd.

Technikailag a Karmához hasonlóan egy hibridről van szó, amelyben a benzinmotor csupán elektromos aggregátorként működik. Az Atlantic orrában viszont a korábban használt GM kétliteres turbós négyhengerese helyett a BMW hasonló paraméterekkel rendelkező motorja dolgozik. Az alapból hátsókerék-hajtású modell rendelhető lesz összkerékhajtással is.

Az Atlantic a Karmához képest kompakt méretével, futurisztikus üvegtetejével és alacsony árával azokat a fiatal, környezettudatos, sportos, de nagyvárosi családokat célozza meg, akiknek az Audi A5 már nem elég.

Az adókedvezményekkel elért negyvenezer dolláros alapár nagyon jól hangzik, de Európában jobb elfelejteni: errefelé jóval vastagabb tárca kell majd az Atlantic-tulajdonláshoz.

 

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

A McLaren elismerte, hogy beáldozhatják Piastri futamát Norris vb-címéért

A Player kérdése: Elkezdted beszerezni a karácsonyi ajándékokat?
37% Naná, idén nem bízok semmit a véletlenre!
25% Fejben már igen, gyakorlatban még nem.
38% Van még idő, majd decemberben!
Advertisement
Hirdetés