A kétajtós S63 AMG sokat változott a szedánhoz képest, a brutális teljesítmény viszont maradt.

A francia dizájner szerint a kocsi sokkal közelebbi rokonságban áll majd a Frankfurtban bemutatott tanulmánnyal, mint az S63 AMG szedánnal, amit annyira nem sajnálunk, hiszen az S osztályos AMG így végre valóban az 585 lóerős ikerturbós motorhoz méltó sportos kinézetet kaphat (persze luxusautóhoz képest igazából már a szedánnak sem volt miért szégyenkeznie). A tipikus AMG-jegyek, mint az áttervezett lökhárítók, nagyobb, sokküllős kerekek és erősebb fékek természetesen nem hiányozhatnak a kocsiról, azt viszont egyelőre nem tudni, hogy az alapváltozathoz hasonlóan az AMG modellből is készül-e kabrió változat is.

Bár a képek nem hivatalosak, az eddigi kémfotók alapján nagyjából biztosak lehetünk abban, hogy a végleges modell legfeljebb csak minimálisan fog különbözni az itt látottaktól, így az egyetlen igazi kérdés, hogy mikor láthatjuk először élőben a CL-Merci utódjának csúcsváltozatát. A hírek szerint legalább fél év, de inkább több.

(Fotó: Virtuel-Car)

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

Többször is előfordult már, hogy hárman harcolnak a vb-címért az utolsó futamon

A Player kérdése: Elkezdted beszerezni a karácsonyi ajándékokat?
37% Naná, idén nem bízok semmit a véletlenre!
25% Fejben már igen, gyakorlatban még nem.
39% Van még idő, majd decemberben!
Advertisement
Hirdetés