Az új Titanium kereteknek köszönhetően a Google kiterjesztettvalóság-szemüvege már nem csak okos, de menő is.

Ez pedig egy nagyon komoly előrelépés, hiszen a Google Glass egyik legnagyobb problémája eddig éppen az volt, hogy – mondjuk ki szépítés nélkül – hülyén néz ki. Ami igen komoly probléma egy olyan termék esetében, amitől azt várod, hogy az emberek a nap nagyobbik részében a fejükön hordják. Erre gondolhattak a Google-nél is, amikor megalkották a Titanium-szériát, amely éppen úgy néz ki, mint egy normális szemüveg vagy napszemüveg, a Google kütyüjével egyesítve. Az új keretek négy különböző dizájnban (Bold, Curve, Thin és Split), két árnyalatban és ötféle színben lesznek kaphatók, és a szemüvegeseknek különösen jó hír, hogy dioptriás szemüveglencsékkel is kombinálhatók.

A Google okosszemüvege várhatóan az év vége felé kerül boltokba, és szinte rögtön egy komoly riválist is kaphat, a Samsung Galaxy Glasst, amelynek tervezésekor a vázlatok szerint eleve komoly szempont volt  az esztétika is.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

Láttad már Palvin Barbit szexi mikulásruhában?

Vonzó karácsonyi képekkel hangolunk az ünnepre

A Player kérdése: Befejeződött az F1 idei szezonja. Nálad ki az év versenyzője?
29% Norris
51% Verstappen
8% Piastri
1% Russell
10% Egy másik versenyző
Vonzó karácsonyi képekkel hangolunk az ünnepre
Hirdetés