Az IKEA 16 évvel később folytatta a szegény kidobott lámpa szomorú meséjét

A svéd gyártó 2002-ben jött ki a szegény piros asztali lámpa meséjével, mellyel csúnyán szemberöhögött mindenkit, aki valaha érzett már kötődést egy-egy használati tárgyhoz.

Íme a reklám, a végén az emlékezetes csattanóval:

Amikor már épp elkezdenénk a kidobott karácsonyfa szívszaggató meséjére gondolni, jön egy bőrig ázott járókelő, és az arcunkba ordít:

Kicsit extrém, de mindenképpen hatásos poén, mégis furán keserű szájízt hagy maga után. Ezt hozta most rendbe az IKEA ezzel a frenetikus reklámmal:

Ugyanonnan indulunk, ahol 16 évvel ezelőtt magára hagytuk a kis lámpát, majd a végén ugyanaz az ember jelenik meg, és vonja le a tanulságot:

Bravó, IKEA! Így kell ezt csinálni!

Player Autószalon

Legfrissebb

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon