Újabb terepet hódított meg Ken Block, aki azok után, hogy a városokban és kikötőkben már kirandalírozta magát, és a sivatagban is megjáratta az autóját, most az 1400 lóerőre képes ’65-ös Mustangját vitte fel a Pikes Peak hegyi pályára.

Még egy hónap sem telt el azóta, hogy Ken Block egy sivatagi off-road pályán mutatott be a gravitációnak, máris itt a Gymkhana sorozat következő epizódja, ami ezúttal a Pikes Peak legendás hegyi pályáján kapott helyet. A Sziklás-hegység déli láncának legmagasabb pontja a 4302 méter magas hegycsúcs, az oda vezető út pedig már száz éve híres autóverseny-helyszín.

Ezen a húsz kilométer hosszú, 156 kanyarból álló, 1440 métert emelkedő pályán járatta meg legféltettebb játékszerét Ken Block. Az 1965-ös, de alaposan átépített, immár 1400 lóerős Mustangot metanollal tankolta meg, és ahogyan tőle megszokhattad, nem egyszerű hegyi menetet mutatott be vele, aminek során többször is a szakadék szélén táncolt, méghozzá szó szerint értve.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

Hajítsd messzire a sablonokat, rendezd be úgy a lakásod, amire mindenki emlékezni fog!

További cikkeink a témában
Megfogni a jövő építőit – Bálint Attila-interjú
Hirdetés