Már ideje volt!

Finoman csak Lada-szörnynek neveztük azt az egyszerű elvek alapján többhengeresített Ladát, amelyet a nagyszerű oroszok készítettek:

12 henger hajtja a Lada-szörnyet

Ekkora erőhöz már négykerék-meghajtás is kell, kapott azt is.

Bajban vagyunk, hogy akkor most milyen jelzőt használjuk. Valamilyen – bizonyára teljesen érthető – oknál fogva ugyanis a plusz két motor hozzákapcsolásával tizenkét hengeresre épített Lada kapott még egy motort, vagyis még négy hengert, ezzel megszületett

a 16 hengeres Lada.

Ez nemcsak azért különleges, mert egy tizenhat hengeres Lada minimum különleges, hanem azért is, mert bizonyít egy sejtést, ami a múltkori videót látva alakult ki bennünk: szinte nincs határa a motor- és hengerszámnövelésnek!

Addig, amíg a Garage 54-esek nem kerítenek újabb motorokat, elégedj meg a négymotoros, tizenhat hengeressel!

Ez is érdekelhet:

Végre kiderült, oldja-e a Coca-Cola a rozsdát

Állítólag igen. És valójában?

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

Hóban, sötétben, az autópálya leállósávjában szerelte fel a téli gumikat egy nem okos autós

További cikkeink a témában
Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!
Hirdetés