Leginkább a szurkolók örülnek majd ennek.

Sok kritika érte a 2014-ben bevezetett hibrid Formula–1-es motorokat, hogy nem elég hangosak, amivel a szurkolók szerint a sportág elveszítette az esszenciáját. A 2026-ben érkező újgenerációs erőforrásokkal azonban ez a helyzet változhat, vagyis visszatérhet a zaj az F1-be. A Mercedes F1-motorfőnöke, Hywel Thomas szerint ugyanis azzal, hogy az új motorokból kikerül az egyik fő komponensek számító hőenergia-visszanyerő, az úgynevezett MGU-H, ez a probléma valamelyest megoldódhat:

„Nem rendelkezünk konkrét mérésekkel, még nem csináltunk ilyesmit. (...) De a fizika szabályai szerint ez azt jelenti, hogy hangosabb lesz.”

Az MGU-H elhagyásának egyébként valószínűleg örülnek a csapatok, mivel ez az egyik legbonyolultabb és legköltségesebb alkatrész.

(Forrás: Motorsport.com, fotó: Getty Images)

Ez is érdekelhet:

Veszélyes dologra készül a Red Bull: két dudás lehet egy csárdában

Biztosan jó ötlet két nagyágyú egy csapatban?

A Red Bull kimondta, hogy mellényúlás volt leigazolni az egyik jelenlegi pilótáját

És erről nyíltan beszélt a Red Bull tanácsadója, Helmut Marko.

Russell: Verstappen csak azért nyafog, mert több pénzt akar

Minden viccnek a fele igaz, pláne, ha fanyar mosollyal az arcán mondja az ember.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Vonzó karácsonyi képekkel hangolunk az ünnepre

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Így ünneplik gyönyörű és világhírű nők a karácsonyt

A Player kérdése: Nálad már beütött a karácsonyi kajakóma?
15% Naná, és nagyon keményen.
36% Igen, de menedzselhető.
49% Szerencsére nem.