Újabb modellváltozatok érkezését jelentette be a BMW, például a népszerű 320d-ből mild hibrid lesz, a 3-as sorozatba pedig visszatér a 318i, méghozzá nem háromhengeres motorral.
A BMW-nél az utóbbi időben megszokhattuk, hogy a típusjelzés száma már nem a motor lökettérfogatára utal, hanem inkább abban segít, hogy a teljesítménye alapján el tudjuk helyezni a kínálatban. A 30i-ben tehát nem háromliteres, hathengeres motor van, és a 18i-ben is egy háromhengeres erőforrás dolgozik. De mostantól már ez sem biztos.
A német márkánál bejelentették, hogy visszatér a kínálatba a 318i, de ezúttal egy kétliteres, turbós négyhengeres motort kap.
A teljesítménye 156 lóerő, a legnagyobb nyomatéka 250 Nm, hozzá egy nyolcfokozatú automata sebességváltó jár, ami a hátsó kerekekre továbbítja a hajtást. A 318i ezzel 8,4 másodperc alatt gyorsul százra és 223 km/óra a végsebessége.
A kínálat újdonsága, hogy a 320d, az X3 és az X4 is megkapja a kétliteres turbódízel mild hibrid változatát,
ami az 520d-ben jelent meg. A 48 voltos hibrid rendszert még egy 11 lóerőre képes elektromotorral szerelik, amivel akár 160 km/óráig leállítható a dízelmotor, és így gurul tovább az autó. A dízel 15 km/óra alá lassítva is leáll, és sokkal finomabban indul újra.
A nemrég megjelent 1-es sorozatban még nincs benne ez a mild hibrid, de a 120d eddig csak összkerékhajtással volt kapható, így is teszteltük, most pedig megjelent elsőkerekes változatban is.
A 190 lóerős dízelhez fronthajtással is mindenképp széria a nyolcfokozatú automata, ezzel 7,3 másodperc alatt gyorsul százra és 231 km/óra a végsebessége.