Bátran csapott bele a jövőbe a BMW: nem elég, hogy rendkívül megosztó formájú autókat mutatott be, de a reklámjuk is meglehetősen szókimondó lett.

Mire már éppen megbarátkoztál a gondolattal, hogy a BMW új 4-es sorozata méretes hűtőmaszkot kapott, a müncheni gyártó bemutatta a következő elektromos autóját, és az iX újra felrúgott mindent, amit a BMW-ről eddig gondoltál. De a németek nem ijedtek meg a kritikus hangoktól, hanem egyenesen felhasználták azokat az autó reklámozásához.

„Gyártsatok újra BMW-ket.”

A közösségi médiában és a reklámfilmekben olyan hozzászólásokat idéznek, mint a „Hadd ne lássam ezt.”, vagy a „Normális embereknek is gyártotok még autót?”. A legtöbben az iX futurisztikus formájába kötöttek bele, mint a következő: „Nem lehetne, hogy az elektromos autók úgy nézzenek ki, mint a normális autók?”, más szóval: „Úgy néz ki, mint egy ’80-as évekbeli kis költségvetésű sci-fi.”

„Ez nem BMW.”

A legrövidebb komment annyira bejött a BMW-nek, hogy szinte a szlogenje lett az iX-nek. Persze nem maradt el a válasz sem: „Fogadjunk?” A márka a Twitteren is szorgalmasan és bátran válaszolgat a kritikusoknak, legyen szó akár a furcsa dizájnról, a nagy hűtőmaszkról vagy az elektromos hajtásról.

 

 

„Mérföldkőnek számító autót tervezni nem egyszerű feladat, de a dizájncsapat a szívét és lelkét is beletette, hogy a semmiből megalkossák ezt a modellt” – szól az egyik válasz, és ebben egy percig sem kételkedünk.

Az iX kampányának üzenete a „Mi a te mentséged a változás ellen?”

és valóban sok mindenhez hozzá kell szoknunk a BMW legújabb elektromos autójával kapcsolatban. A márka ezzel minden rajongónak felteszi a kérdést: miért érzik magukat kényelmetlenül, ha számukra újat látnak, miért nem nyitottak az újdonságra? És tényleg, a bemutatásuk idején szintén szokatlannak kikiáltott i3 és i8 után miért ne lehetne rendhagyó a BMW következő elektromos autója is?

Erre keresi a választ az iX bemutató rövidfilmje:

Persze a BMW nem volt mindig ilyen megengedő a változással kapcsolatban, a boomerek emlékeznek még a „hajtott kereket kormányozni?” reklámra, sokáig ez határozta meg a kínálatát a hagyományaiból élő márkának. De az idők változnak, egy márka is változhat, és úgy tűnik, hogy a BMW-nél bátran beleállnak ebbe a változásba.

Az autóról mindent megtudhatsz a bemutatónkból:

A BMW ezzel az elektromos crossoverrel indul a jövőbe

600 kilométeres hatótávval jön, és jövőre már kapható lesz.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

Érzelmes interjút adott Verstappen a negyedik világbajnoki címe után

További cikkeink a témában