Bátran csapott bele a jövőbe a BMW: nem elég, hogy rendkívül megosztó formájú autókat mutatott be, de a reklámjuk is meglehetősen szókimondó lett.

Mire már éppen megbarátkoztál a gondolattal, hogy a BMW új 4-es sorozata méretes hűtőmaszkot kapott, a müncheni gyártó bemutatta a következő elektromos autóját, és az iX újra felrúgott mindent, amit a BMW-ről eddig gondoltál. De a németek nem ijedtek meg a kritikus hangoktól, hanem egyenesen felhasználták azokat az autó reklámozásához.

„Gyártsatok újra BMW-ket.”

A közösségi médiában és a reklámfilmekben olyan hozzászólásokat idéznek, mint a „Hadd ne lássam ezt.”, vagy a „Normális embereknek is gyártotok még autót?”. A legtöbben az iX futurisztikus formájába kötöttek bele, mint a következő: „Nem lehetne, hogy az elektromos autók úgy nézzenek ki, mint a normális autók?”, más szóval: „Úgy néz ki, mint egy ’80-as évekbeli kis költségvetésű sci-fi.”

„Ez nem BMW.”

A legrövidebb komment annyira bejött a BMW-nek, hogy szinte a szlogenje lett az iX-nek. Persze nem maradt el a válasz sem: „Fogadjunk?” A márka a Twitteren is szorgalmasan és bátran válaszolgat a kritikusoknak, legyen szó akár a furcsa dizájnról, a nagy hűtőmaszkról vagy az elektromos hajtásról.

 

 

„Mérföldkőnek számító autót tervezni nem egyszerű feladat, de a dizájncsapat a szívét és lelkét is beletette, hogy a semmiből megalkossák ezt a modellt” – szól az egyik válasz, és ebben egy percig sem kételkedünk.

Az iX kampányának üzenete a „Mi a te mentséged a változás ellen?”

és valóban sok mindenhez hozzá kell szoknunk a BMW legújabb elektromos autójával kapcsolatban. A márka ezzel minden rajongónak felteszi a kérdést: miért érzik magukat kényelmetlenül, ha számukra újat látnak, miért nem nyitottak az újdonságra? És tényleg, a bemutatásuk idején szintén szokatlannak kikiáltott i3 és i8 után miért ne lehetne rendhagyó a BMW következő elektromos autója is?

Erre keresi a választ az iX bemutató rövidfilmje:

Persze a BMW nem volt mindig ilyen megengedő a változással kapcsolatban, a boomerek emlékeznek még a „hajtott kereket kormányozni?” reklámra, sokáig ez határozta meg a kínálatát a hagyományaiból élő márkának. De az idők változnak, egy márka is változhat, és úgy tűnik, hogy a BMW-nél bátran beleállnak ebbe a változásba.

Az autóról mindent megtudhatsz a bemutatónkból:

A BMW ezzel az elektromos crossoverrel indul a jövőbe

600 kilométeres hatótávval jön, és jövőre már kapható lesz.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Vonzó karácsonyi képekkel hangolunk az ünnepre

Koktélozás feszengés nélkül: ilyen Budapest legújabb komfort bárja

A Player kérdése: Nálad már beütött a karácsonyi kajakóma?
17% Naná, és nagyon keményen.
39% Igen, de menedzselhető.
44% Szerencsére nem.
Bonjour, Budapest! Francia pikniket tartottunk a Renault 4 E-Tech electric-ben
Hirdetés