Értetlenül állnak a történtek előtt.

Ahogy a Red Bull, úgy a Ferrari is ott folyatatta az új idényben, ahol a tavalyit abbahagyta: a Bahreini Nagydíjon az osztrák istálló világbajnok formával aratott kettős győzelmet, míg a maranellóiak Carlos Sainz Jr. révén csak egy negyedik hellyel zárták a szahíri futamot, miután Charles Leclerc alatt megállt az autó – a 2022-es szezon technikai vesszőfutása idén folytatódik.

Leclerc kiesésével viszont bekövetkezett a legrosszabb dolog a Ferrarinál, és ez nem az elhullajtott értékes pontokat jelenti, hanem azt, hogy nem tudják, mi okozhatta a technikai problémát – erről az olasz istálló új csapatfőnöke, Frédéric Vasseur beszélt:

„Őszintén szólva nem tudjuk, mi történt. Volt egy problémánk, de cseréltünk alkatrészeket. Nem értjük a meghibásodás okát, de kivizsgáljuk. (...) Ez az első alkalom, hogy ilyen jellegű hiba jött elő. A múlt heti tesztelések során nagyjából 6-7 ezer kilométert tettünk meg a három Ferrari-motoros csapat autóival, és nem találkoztunk ilyennel, még a tesztpadon sem a tél folyamán.”

A mezőny két hét múlva Szaúd-Arábiába látogat, vagyis a maranellóiaknak ennyi idejük van rájönni a hibára, és megoldást találni rá.

(Forrás: F1i.com, fotó: Getty Images)

Ez is érdekelhet:

A Red Bull megvádolta az Aston Martint, hogy lemásolta az autójukat

Volt már olyan is, hogy rózsaszín Mercedesként emlegették az Aston Martint, pontosabban a jogelődjét, a Racing Pointot, ez most a zöld Red Bull lenne?

Újra versenyezhet az F1-ben a háború miatt kirúgott orosz pilóta

Van visszaút az F1-be az orosz Nyikita Mazepinnek?

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Csodás szupersportautó az Aston Martin Valhalla

Majdnem kész volt, de elkaszálták a BMW dögös sportautóját

Amikor a világ legnagyobb autóversenyzői a Népligetben nyomták

További cikkeink a témában