Mert a ne igyál, ha vezetsz reklámokból sosem elég...
A Heineken egy új kampányban népszerűsíti a globális partnerkapcsolatát a Forma-1-gyel, mely az elkövetkező néhány évre szól. Elsőként az Olasz Nagydíjon szerepelt hivatalosan is névadó szponzorként.
Két tévéreklámot is készítettek, és világszerte bemutatják. Az első “Ha vezetsz, soha ne igyál” illik a kampányhoz és a benne szereplő pilóta pályafutásához, ami a felelősségteljes alkoholfogyasztást népszerűsíti a korábbi, háromszoros bajnok Jackie Stewarttal. Bemutatja Stewart egész pályafutását a jelenig, és láthatjuk, amint következetesen és folyamatosan visszautasítja a Heinekent, mert vezet.
A Heineken ígéretet tett arra, hogy a digitális médiában is népszerűsíteni fogja a sportágat, továbbá élő szurkolói élményeket, illetve a korábbi élmények javítását is ígérték.
A második szpotban, a “Több, mint egy verseny”-ben, egy másik korábbi pilóta, a tizenháromszoros nagydíjgyőztes és műsorvezető David Coulthard lesz látható.
A reklám megmutatja, hogy az F1 nemcsak egy verseny, hanem egy elbűvölő 72 órás esemény, aminek a világ néhány legjobb városa ad otthont.
Ez utóbbi szeptember közepétől lesz látható.