Mert a ne igyál, ha vezetsz reklámokból sosem elég...

A Heineken egy új kampányban népszerűsíti a globális partnerkapcsolatát a Forma-1-gyel, mely az elkövetkező néhány évre szól. Elsőként az Olasz Nagydíjon szerepelt hivatalosan is névadó szponzorként.

Két tévéreklámot is készítettek, és világszerte bemutatják. Az első “Ha vezetsz, soha ne igyál” illik a kampányhoz és a benne szereplő pilóta pályafutásához, ami a felelősségteljes alkoholfogyasztást népszerűsíti a korábbi, háromszoros bajnok Jackie Stewarttal. Bemutatja Stewart egész pályafutását a jelenig, és láthatjuk, amint következetesen és folyamatosan visszautasítja a Heinekent, mert vezet.

A Heineken ígéretet tett arra, hogy a digitális médiában is népszerűsíteni fogja a sportágat, továbbá élő szurkolói élményeket, illetve a korábbi élmények javítását is ígérték.

A második szpotban, a “Több, mint egy verseny”-ben, egy másik korábbi pilóta, a tizenháromszoros nagydíjgyőztes és műsorvezető David Coulthard lesz látható.
A reklám megmutatja, hogy az F1 nemcsak egy verseny, hanem egy elbűvölő 72 órás esemény, aminek a világ néhány legjobb városa ad otthont.

Ez utóbbi szeptember közepétől lesz látható.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

A Player kérdése: Elkezdted beszerezni a karácsonyi ajándékokat?
37% Naná, idén nem bízok semmit a véletlenre!
25% Fejben már igen, gyakorlatban még nem.
38% Van még idő, majd decemberben!