Újabb legendás típust modernizálnak a milánói Garage Italia Customs műhelyében, a klasszikus Alfa Romeo Spider sem kerüli el ezt a sorsot. A motorját talán szentségtörésnek tartod, de ezzel is csak megmentik a jövőnek.

A merész stílusú építéseiről ismerheted a milánói Garage Italia Customs műhelyét, amely az utóbbi időben az ikonikus olasz típusok modernizálásába fogott. A strandautóvá alakított Fiat 500 és a terepjáró Panda 4x4 után ezúttal egy Alfa Romeót szemeltek ki, az eredeti Spidert építik meg tisztán elektromos változatban.

Ne gondold, hogy ezzel egy értékes veterán autót vesztegetnek el,

hiszen az 1966-ban bemutatott eredeti Spider utolsó, negyedik szériáját szemelték ki, és abból is egy olyan példányt szereztek be, ami már egy roncstelepen várta a sorsát. Az autóról még csak a tervek készültek el, de nem lennénk meglepve, ha tényleg meg is építenék.

Az eredeti formát Battista Pininfarina jegyezte, és 1989-ben is a Pininfarina stúdiójában rajzolták át a karosszériát, amit a gyártás utolsó néhány évére áramvonalasabbá tettek.

A mai változatot levehető plexitetővel képzelték el, a műszerfal is őrzi majd a hagyományos vonásokat, az első ülések mögé építik be a hifit.

Az utolsó régi Spider eredetileg 1,6 literes, 109 lóerős és kétliteres, 129 lóerős motorral készült, de ezek helyett egy

teljesen elektromos hajtás kerül be, legalább az eredetivel megegyező teljesítménnyel, ezért 200 km/órával is száguldhat majd.

Az akkumulátor 35-40 kilowattórás lehet, amivel egy hétvégi kirándulás simán kivitelezhető lesz.

Ez is érdekelhet:

A klasszikus Alfa Giulia modernizálása nálad is ledobja a láncot

Nagyon dögös, de a motorja szentségtörés.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Négy gamer eszköz, amivel igazán teljes lehet a játékélmény

Hajítsd messzire a sablonokat, rendezd be úgy a lakásod, amire mindenki emlékezni fog!

Mutatunk egy őszi fesztivált, ami az újbort és a libás ételeket ünnepli

További cikkeink a témában
Megfogni a jövő építőit – Bálint Attila-interjú
Hirdetés