Eddig sem volt túl rózsás a legendás istálló helyzete, mi lesz így ezek után?

A Williams történelmi mélypontját éli, szenvedését még azoknak is rossz nézni, akik más istállót favorizálnak. Pedig néhány éve még a konstruktőri világbajnokság negyedik helyéért küzdött a legendás csapat, ám mostanra tök utolsó helyre verekedte vissza magát.

A csapat komoly változásokat eszközölne, hogy meginduljon felfelé (lefelé már amúgy sem tud), az Auto Bild szerint az is megtörténhet, hogy a grove-iak

A váltás hátterében az is közrejátszhat, hogy a Williams nem akar motoron kívüli együttműködést a Mercedesszel. Az persze jó kérdés, ha a mezőny legjobb energiaforrásával is csak ennyire voltak képesek, akkor mire mennek majd a Renault-éval...

A Williams és a Renault már többször is dolgozott együtt az F1-ben, ráadásul nem is eredménytelenül:

az első érában (1989-1997) a konstruktőrök között öt első és három 2. helyezés is összejött, igaz, a második etap (2012-2013) már nem volt annyira eredményes, csak a 8., illetve a 9. helyen végzett a csapat a gyártók között, ugyanakkor utolsó győzelme éppen a francia motorhoz köthető – 2012-ben Pastor Maldonado nyerte a Spanyol Nagydíjat.

(Forrás: motorsport.com, fotó: ROKiT Williams Racing)

Player Autószalon

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon