Jó ötletnek tűnt a klasszikus Giulia stílusában felöltöztetni az Alfa Romeo sportos szedánját, de valahol az építése közben fel kellett volna tűnnie, hogy ez így nem lesz jó. Az eredmény egy finomítás után sem az igazi.
Még ha nem is ez a modell mentette meg az Alfa Romeót, abban megegyezhetünk, hogy a jelenlegi Giulia egyszerűen gyönyörűnek számít a sportos szedánok kategóriájában. A hatvanas évekbeli őse is csinos volt a maga korában, de az egyáltalán nem biztos, hogy a stíluselemeit át lehet ültetni az új modellre nagyobb fájdalom nélkül.
Mégis megpróbálta az ErreErre Fuoriserie olaszországi manufaktúrája a lehetetlent, és a klasszikus Giulia stíluselemeivel ruházta fel az Alfa Romeo jelenlegi modelljét. Bár az idomok nagy részét teljesen megváltoztatták, nem lehet elvonatkoztatni tőle, hogy
a régi Giulia szögletes stílusa egyszerűen nem illik az új modell formás karosszériájára.
Furcsa prototípusát egy kicsit több mint egy éve mutatták be, és azóta sem sikerült megszoknunk a látványt. Időközben pedig tovább csiszoltak a dizájnon, és már a gyártásba szánt változatot mutatták meg, amire hátul egyenesre szabott kerékjárati ívek, és a modern helyett a régit idéző lapos kilincsek kerültek, a belső terét is tovább retrósították.
Legalább a teljesítményére nem panaszkodhatsz, hiszen mint eddig, az alapokat ezúttal is a Giulia Quadrifoglio változata adja, aminek 2,9 literes biturbó V6-os motorjának teljesítményét 500-ról 560 lóerőre növelték. Az ErreErre Fuoriserie hamarosan indítja a kisszériás gyártást, 33 példányt építenek majd a finoman szólva is egyedi Giuliából.
Mutatunk két jól sikerült munkát is: