Az Alpina bemutatta a 4-es Gran Coupé átdolgozott változatát, ami a teljesítményével felveszi a versenyt a BMW-nél kapható M4 Coupéval, de praktikusabb nála.

A BMW a 4-es sorozat kupéjából és kabriójából ezúttal is elkészítette az M-es változatot, de az M4 Gran Coupé egyelőre nincs a gyártó tervei között. A megoldást ezúttal is, mint mindig, az Alpina szállítja: B4 Gran Coupé néven elkészültek azzal az ötajtós modell átdolgozott változatával, ami a teljesítményével felér az M4-hez.

A motorházfedele alatt dolgozó háromliteres, soros hathengeres benzinmotor teljesítményét 495 lóerőre növelték,

a maximum nyomatéka 730 Nm lett. Az Alpina ezért nem sokkal marad el az 510 lóerős M3 Competition mögött, és mivel az összkerékhajtás is jár hozzá, 3,7 másodperc alatt gyorsul százra, a végsebessége eléri a 300 km/órát.

A B4 Gran Coupé megjelenése az Alpinára jellemző, a méretes hűtőmaszk ugyan megmaradt, de alatta a márka neve olvasható,

és nem marad el az oldalsó csíkozás és a húszküllős könnyűfém kerekek sem. A kormánykeréken az Alpina logóját találod, a négy kipufogóvég pedig egyértelműen mutatja, hogy egy nem akármilyen BMW-ről van szó.

Az Alpina ezúttal is remek fotósorozatot készített az autóról, már indulnánk is erre az útra a B4 Gran Coupéval:

Ez is érdekelhet:

Az Alpina legújabb BMW-je felkerül a kívánságlistádra

A 600 lóerős M5-nél is izmosabb lett.

Az írógéptől a világ leggyorsabb szedánjáig – az Alpina-sztori

A BMW megveszi az Alpinát, ebből az alkalomból elmeséljük a történetét.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen kutyatápot vegyél, ami a kutyádnak és a pénztárcádnak is jó?

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

500 lóerővel itt a Porsche Cayenne GTS

További cikkeink a témában