A három tanulmányautójából a másodikat is leleplezte az Audi, és a Grandsphere Concept azt mutatja meg, hogy milyen lesz az önvezető, elektromos hajtású luxusautója a jövőben, ami közelebb van, mint gondolnánk.

Az Audi egyszerre három tanulmányautót tervezett, és az elsőként pár hete leleplezett Skysphere Concept azt vetítette előre, hogy milyen lesz a kétüléses túrakocsik jövője az elektromos hajtású autók korában.

A müncheni autószalon előtt pár nappal bemutatták a második koncepciót is, ami a luxusautók jövőjébe enged bepillantást.

mint a nyújtott tengelytávú A8-asé, de az áramvonalas karosszériája csak 1,39 méter magas. Az egymással szemközt nyíló ajtók is különlegesek, de egy tanulmányautón azért nem számítanak szokatlan megoldásnak.

A dizájn nem egyszerűen a Skysphere Concept továbbgondolásával született, az Audinál teljesen egyedi külsőt alkottak a limuzin számára.

még ha nem is a motor hűtésére, hanem a szenzorok elrejtésére szolgál az érdekes mintájú maszk.

hiszen az önvezető autók korában már elöl is lehet pihenni menet közben. Nincsenek kijelzők, a műszerfal fabetétjére lehet tartalmat kivetíteni, amit nemcsak gesztusokkal, de szemmozgással is lehet majd vezérelni.

és 960 Nm nyomatékra képes. A Grandsphere Concept ezzel négy másodpercen belül gyorsul százra, a 120 kilowattórás akkumulátorral 750 kilométeres hatótávot ígérnek, az akku 25 perc alatt 80 százalékra tölthető.

Az Audi harmadik jövőbemutató autója a városi használatra szánt Urbansphere lesz, amit valamikor jövőre ismerhetünk meg. A három közül állítólag a Grandsphere áll a legközelebb a megvalósuláshoz, mivel arra a PPE padlólemezre épül, mint a nemrég bemutatott A6 e-tron, és

A Grandsphere legnagyobb riválisa a Mercedes-Benz EQS lehet:

HELLO, EZ ITT A
PLAYER
Kövess minket a Facebookon!
Nagyon jól fogod érezni magad nálunk!

Hírlevél feliratkozás

Iratkozz fel a hírlevelünkre, és mi minden héten érdekes, szórakoztató sztorikat küldünk neked a világból.