Részleteiben már többször megmutatta az Audi a következő elektromos autóját, de a Q6 e-tron premierjére még várnunk kell. Az alig álcázott külseje után most leplezetlenül láthatjuk a belsejét, ahol az utashoz is kerül egy külön képernyő.

Kétség nélkül az Audi egyik legfontosabb modellje lesz a Q6 e-tron, hiszen alapoktól elektromos hajtásúnak tervezték ezt a szabadidő-autót, amely a méretével is a legnépszerűbb kategóriába érkezik. A Q6 e-tron ráadásul elsőként használja majd az elektromos autókhoz fejlesztett Premium Platform Electric padlólemezt, amire a következő, szintén elektromos Porsche Macan is épül majd.

A külsejét még csak színes álcával láthattuk, de belülről már megmutatta az autót az Audi, és a képekről kiderül, hogy a sportosnak szánt Macannal szemben a Q6 e-tron inkább klasszikusan elegáns belsőt kap, akár fabetéttel, de nem hiányoznak róla a modern megoldások sem.

Mint sejthetted, ebben az Audiban is minden a képernyőkről szól majd, de másként, mint eddig ismertük.

Az Audinál most először kerül dupla képernyő a kormánykerék mögé, eddig ugyanis a műszeregység és az infotainment érintőképernyője külön egységet alkottak a műszerfalakon. A számlapokat vetítő 11,9 colos kijelző és a mellette lévő 14,5 colos érintőképernyő ezúttal egy közös, ívelt panelre kerül, amelynek a formája az Audi jellegzetes single frame maszkját mintázza.

Opcióként egy harmadik képernyő is kerülhet a műszerfalra, az első utas előtti 10,9 colos kijelzőn akár filmeket is lehet nézni,

de mivel a műszerfal burkolata alá rejtették, ezért kikapcsolva beleolvad az autó belső terébe. Az érintőgombos kormánykerék a kisebb Q4 e-tronból lehet ismerős, a világítás és a tükörállítás kapcsolói a vezetőoldali ajtóra, egy közös panelre kerültek.

A hangulatvilágítás fénye körülveszi a műszerfalat, míg a belső térhez újrahasznosított anyagokat használtak fel, a szőnyegek például halászhálókból készültek. Az Audi a Q6 e-tron csomagterének méretét is elárulta: alapesetben 529 litert lehet kihasználni, a hátsó ülések ledöntésével 1529 literesre bővíthető, és az autó orrában is van egy 64 literes rekesz, például a töltőkábelnek.

Ez is érdekelhet:

Gyönyörű feröeri tájakon járatták meg a következő elektromos Audi prototípusát

Mindjárt bemutatkozik az új Q6 e-tron, amit már egyre kevésbé álcáznak.

600 lóerővel és villámgyors töltéssel jön az elektromos Porsche Macan

A Porsche azt ígéri, hogy az új Macan hatékonyabb lesz a Taycannál is.

Finomítottak a Q8-as Audin

Egyúttal kidobták az SQ8-ból a V8-as dízelmotort.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

Több mint 500 lóerős családi szabadidő-autó a Kia EV9 GT

További cikkeink a témában
Hajítsd messzire a sablonokat, rendezd be úgy a lakásod, amire mindenki emlékezni fog!
Hirdetés