Az Opel nagy dobása volt, hogy a Corsa új generációját rögtön teljesen elektromos változatban leplezte le. A kínálatban azonban benzines, és még dízelmotor is lesz, minden eddiginél gazdagabb felszereltséggel.
1982-ben jelent meg az első Corsa, és az eltelt idő alatt az Opel egyik legkeresettebb típusa lett, több mint 13,6 millió példányt adtak el belőle. A legújabb, hatodik generációja már az Opel új korszakában készül, és a Peugeot 208 testvére lesz, ahhoz hasonlóan lesz belőle teljesen elektromos változat.
A Corsa-e elektromotorja 136 lóerős, az 50 kilowattórás akkumulátor egy feltöltésével 330 kilométert képes megtenni.
Az elektromos azonban nem az egyetlen változata lesz a Corsának, az Opel most elárulta a benzines és a dízel kivitel paramétereit.
Az alapmodellt 1,2 literes, háromhengeres benzines hajtja 75 lóerővel, ennek a turbós változata 100 és 130 lóerőre képes, az előbbihez opció, az utóbbihoz széria a nyolcfokozatú automata váltó. Az Opel még dízelmotort is kínál majd a kisautóhoz, a Peugeot-tól származó 1,5 literes 100 lóerős lesz, és minden változat fogyasztása alatta lesz a korábbinak.
A 4,06 méter hosszú új Corsa 108 kilogrammal könnyebb is az elődjénél,
amiből a karosszéria 40, a kisebb motor 15 kilogrammal veszi ki a részét, az alapmodell csak 980 kilogrammot nyom. A Corsában színes műszeregység és 7 vagy 10 colos érintőképernyő is lehet, minden modellben széria a ráfutásgátló, a tempomat, a sávtartó és a táblafelismerő. Az opciók között LED-es mátrixfényszóró, 180 fokos tolatókamera és holttérfigyelő is van.
Az Opel a jól felszerelt Edition felett kétféle szintet kínál, az egyik az Elegance, a másik a vagány GS Line, ami sportosabb lökhárítókat és krómozott kipufogóvéget kap, az utastérben sportüléseket, alumínium pedálokat, fekete tetőkárpitot és piros színnel díszített műszerfalat találsz, a kormány és a motor reakcióit sportmóddal lehet direktebbé változtatni. Az új Corsa már a nyár végén elérhető lesz a hazai szalonokban.