A GT3-as változat után a BMW motorsport-részlege a GT4-es szabályoknak megfelelő versenyautóval is elkészült az M4-ből.

A BMW a legújabb M4-est eleve úgy tervezte, hogy egyszerűbb legyen versenyautót építeni belőle, ezért a GT4-es kategória szabályai szerint épített változat minden eddiginél jobban hasonlít az utcai modellhez. Persze annál jóval dögösebb, szélesebb, és a bemutatóra hozott, a BMW M színeiben pompázó példánynak mintha még a hatalmas hűtőmaszk is jobban állna.

A motorja ugyanúgy a háromliteres, turbós hathengeres, mint az utcai modellnek,

a teljesítményét a kategória szabályainak megfelelően 550 lóerőre, a maximum nyomatékát 650 Nm-re állították be.

Az automata váltója hétfokozatú, a részlegesen önzáró differenciálmű pedig a nagyobb igénybevételt szem előtt tartva saját hűtést kapott.

Az M4 GT4 belül is továbbfejlődött, például a digitális műszeregységhez már nincs szükség laptop csatlakoztatására az adatok kiolvasásához, a kipörgésgátló és a kerékdőlés is állítható. A BMW-nél már várják a megrendeléseket, a versenyzés más költségein felül

legalább 187 ezer euróval, azaz 75 millió forintnak megfelelő összeggel kell készülni a jövő szezonra.

Ez is érdekelhet:

Az M3 és M4 különkiadása ünnepli a BMW M ötvenedik születésnapját

Ma éppen ötven éve, 1972. május 24-én alapították a BMW Motorsport GmbH-t.

Sokan csak álmodhatnak az új BMW M4 CSL-ről

A BMW M4 eddigi legizmosabb változatából még a legtehetősebbek közül sem juthat mindenkinek.

Kabrióként még jobban akarjuk az új BMW M4-et

Keménytetőről vászonra váltott az új M4, és milyen jól tette!

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

Könnyű kérdés, hogy mikor mutatták be ezeket az autótípusokat. Vagy mégsem?

További cikkeink a témában
Hajítsd messzire a sablonokat, rendezd be úgy a lakásod, amire mindenki emlékezni fog!
Hirdetés