A GT3-as változat után a BMW motorsport-részlege a GT4-es szabályoknak megfelelő versenyautóval is elkészült az M4-ből.
A BMW a legújabb M4-est eleve úgy tervezte, hogy egyszerűbb legyen versenyautót építeni belőle, ezért a GT4-es kategória szabályai szerint épített változat minden eddiginél jobban hasonlít az utcai modellhez. Persze annál jóval dögösebb, szélesebb, és a bemutatóra hozott, a BMW M színeiben pompázó példánynak mintha még a hatalmas hűtőmaszk is jobban állna.
A motorja ugyanúgy a háromliteres, turbós hathengeres, mint az utcai modellnek,
a teljesítményét a kategória szabályainak megfelelően 550 lóerőre, a maximum nyomatékát 650 Nm-re állították be.
Az automata váltója hétfokozatú, a részlegesen önzáró differenciálmű pedig a nagyobb igénybevételt szem előtt tartva saját hűtést kapott.
Az M4 GT4 belül is továbbfejlődött, például a digitális műszeregységhez már nincs szükség laptop csatlakoztatására az adatok kiolvasásához, a kipörgésgátló és a kerékdőlés is állítható. A BMW-nél már várják a megrendeléseket, a versenyzés más költségein felül
legalább 187 ezer euróval, azaz 75 millió forintnak megfelelő összeggel kell készülni a jövő szezonra.
Ez is érdekelhet: