Nem ismerünk olyat, aki panaszkodna a BMW M8 Competition gyengeségére, de ez nem jelentett akadályt a Manhart számára, hogy jelentősen feljebb csavarja a teljesítményét.

A BMW M modellek kínálatában lehet, hogy az M3 és az M5 jelentik a legendát, de a kétajtós testvérük, az M4 Coupé és az M8 Coupé és legalább annyira izgalmasak. Az utóbbi Competition változatában a 4,4 literes biturbó V8-as motor 625 lóerőre és 750 Nm nyomatékra képes, és ez csak a kiindulópont volt a Manhart számára.

A német tuningcég alaposan kigyúrta az M8 Competition motorját, ami 823 lóerős teljesítményt és 1050 Nm nyomatékot ad le.

A BMW izmos sportkupéja ezzel jóval gyorsabb is lett, hiszen 2,6 másodperc is elegendő, hogy elérje a százas tempót, és 5,7 másodperc múlva már kétszáz km/órával száguld. A végsebességéről nem árultak el részleteket.

A Manhart egy egyedi kipufogórendszert is alkotott az M8-hoz,

amivel jóval erőteljesebb lett a hangja, ám mivel nincs TÜV-minősítése, ezért csak olyan országokban helyezhető forgalomba, ahol megengedőbbek az emissziós szabályok. A négy, egyenként 100 milliméteres kipufogóvéget azonban bárhol lehet karbon vagy kerámia változatban kérni.

A gyárilag is elég feltűnő karosszéria szénszálas anyagból készült légterelőkkel lett még dögösebb,

ezen kívül a 30 milliméteres ültetés és a 21 colos könnyűfém kerekek is hozzájárulnak a látványhoz. A felniket fényes feketében, arany peremmel, illetve polírozott fegyverszürkében vagy selymes mattfeketében is lehet kérni.

Ez is érdekelhet:

És ezt olvastad már?
Nem az a baj, hogy a hokedlin ült, hanem hogy közben autót vezetett egy Németországban lekapcsolt férfi
Nem könnyű elkezdeni a futást, de most Nyári Dia is segít benne