Az új Supráról biztosan tudod, hogy a BMW Z4 testvérmodellje, és ennek több előnye van, mint gondolnád. Az izmos BMW-ket építő tuningcég Manhart például rögtön tudta, hogy mihez kezdjen vele.
A német Manhart már harminc éve foglalkozik tuningolt BMW-k építésével, és bár a kínálatukban más, főleg német márkák is megtalálhatók, most először Toyotához is kínálnak megoldást. Az új Supra ugyanis műszakilag szinte teljesen megegyezik a BMW Z4-gyel, ezért a Manhart számára nem okozott fejtörést, hol is kezdjék a munkát.
A háromliteres, soros hathengeres motorja gyárilag 340 lóerőre és 500 Nm nyomatékra képes, és a Manhart ezt tovább fokozta,
az eredmény 450 lóerő és 650 Nm lett. A motorvezérlés átírásán kívül új kipufogórendszer került a Supra alá, amivel nemcsak jobb lett a hangja, de a szelepes rendszernek köszönhetően a kormánykerékről kapcsolva szabályozható is.
A Manhart opciójával továbbá ki lehet iktatni a start-stop rendszert és az utastérben sugárzott mesterséges motorhangot,
hogy még valódibb legyen az élmény a Suprával. A német-japán sportkocsit ültetőrugókkal, egyedi futóművel és 20 colos kerekekkel szerelték fel, ebben a fekete színben, piros szegélyekkel igazán dögös lett.