Nem ez az első tuningolt változata a G 63 AMG-nek, de alighanem ez a legdurvább: a Brabus terepjárója nemcsak izmosnak néz ki, hanem az is.

Már három éve annak, hogy megjelent a legújabb G-osztály csúcsmodellje, a G 63 AMG, és nem sokkal később a Brabus is elkészült a saját változatával, ami kereken 800 lóerőre volt képes. De ez még nem minden, a Mercedes terepjárójának a teljesítményét és a kinézetét is lehetett tovább fokozni, így született a Rocket 900.

A nevéből már sejtheted, hogy a 4 literes biturbó V8-as motor nem maradt meg az 585 lóerőnél és 850 Nm-nél, mint ahogyan kijött a gyárból.

De a Brabusnak nem volt elég csak a motorvezérlést átprogramozni, hanem a furatot és a löketet is megnövelte, a 4,5 literes motorhoz új dugattyúk és hajtókarok, erősebb főtengely és nagyobb turbók is kellettek.

Az eredmény, mint kitaláltad, kereken 900 lóerő, és bár a motor 1250 Nm nyomatékra lenne képes, a Brabus elektronikusan 1050 Nm-re korlátozta, hogy bírja a gyűrődést. A 2,5 tonnás G-osztály ezzel együtt is rakétaként tör előre,

szupersportautókhoz méltó 3,7 másodperc alatt gyorsul százra, és maximum 280 km/órával száguldhat.

A teljesítményéhez illő külsőt kapott a G-osztály, amit szénszálas anyagból készült légterelőkkel szereltek fel, az oldalt kivezetett kipufogója és a 24 colos kerekek is egyediek. A Brabus összesen 25 példányt épít belőle, ebből még az idén tízzel készülnek el, és

elképesztő áron adják: adók nélkül is 480 ezer euróba kerül, ami 170 millió forintnak felel meg.

Ez is érdekelhet:

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

Könnyű kérdés, hogy mikor mutatták be ezeket az autótípusokat. Vagy mégsem?

További cikkeink a témában
Hajítsd messzire a sablonokat, rendezd be úgy a lakásod, amire mindenki emlékezni fog!
Hirdetés