A Brabus túlment a tőle megszokott tuningon, és nem egyszerűen felöltöztette az izmosított AMG SL-t, hanem teljesen új karosszériát szabott rá. Shooting brake formában igazi ritkaság lesz az 1000 lóerős sportautó.
Mestere a Brabus annak, hogyan lehet ördögi cirkálónak kinéző ruhába öltöztetni a Mercedes sportautóit, de ezúttal egy lépéssel még tovább ment. Az AMG SL-re ugyanis shooting brake karosszériát szabott, olyan kétajtós kombit, amit a múlt század közepén még az angolok hoztak divatba, de a BMW-nek is volt már hasonlója.
Minket legalábbis első pillantásra a kilencvenes évekbeli BMW Z3 Coupéra emlékeztet a Brabus alkotása, ami a Rocket GTS nevet kapta. Az új SL-nek nem egyszerűen felpumpálták a karosszériáját, hanem stílusos kombivá faragták, a képeket nézve pedig
döntsd el magad, hogy mennyire jártak sikerrel ezen az alapvetően vászontetős roadsternek tervezett autón.
Mindenesetre szerénységgel nem lehetne vádolni a Rocket GTS-t, annyira kiszélesítették és felöltöztették a látható szénszálas anyagból készült elemekkel. Belső tere nagyrészt széria maradt, azt leszámítva, hogy szinte mindent egyedi bőrkárpitba és karbon elemekbe csomagolnak, a vásárló ízlése szerint személyre szabva.
Persze nem elégedtek meg a széria AMG SL hajtásláncával sem, ezért a több mint 800 lóerős hibrid SL 63 E-Performance motorját is átépítették. A 4 literes biturbó V8-as lökettérfogatát közben 4,5 literesre növelték,
a teljesítményét a hibrid rendszerrel 1000 lóerőre pumpálták fel, a maximum nyomatéka elképesztő 1820 Nm.
Nem lennénk a kilencfokozatú automata váltó helyében, amikor mindezt az útra próbálja vinni,
mindenesetre 2,7 másodperc alatt rajtol nulláról százra, ami a Porsche 911 Turbo S szintje, és egy tizeddel rövidebb a gyári SL 63 AMG idejénél. 23 másodperc után már háromszázzal száguld, a végsebessége még ennél is nagyobb, 317 km/óránál van.
Azt nem árulta el a Brabus, hogy hány példányra limitálja a Rocket GTS gyártását, de eleve a 945 ezer eurós ára behatárolja majd a népszerűségét, ez az összeg több mint 380 millió forintnak felel meg. A BMW egyébként épp egy éve mutatta be az új Z4-ből épített shooting brake koncepcióját, amit 50 példányban gyártottak volna, de a tervet végül elvetették.
Ez is érdekelhet: