A Brabus nevéről biztosan a tuningolt Mercedesek jutnak eszedbe, pedig a német cégnél egy ideje más márkákkal is foglalkoznak. A Porsche 911-ből például most még izmosabb Turbo S-t építettek, aminek a külseje is brutális lett.
A Porsche 911 számtalan változata közül jelenleg a GT3 RS a legkiélezettebb, ami a lehető legközelebb áll a versenyautókhoz, mégis közútra mehet. Ha azonban a puszta teljesítmény és gyorsulás számít, akkor még mindig a Turbo S a számít a kínálat csúcsának, hiszen a 650 lóerős motorjával 2,7 másodperc alatt gyorsul százra.
A Brabus már egy éve bemutatott egy izmosabb változatot a 911 Turbo S-ből, aminél a 3,8 literes biturbó hathengeres motor teljesítményét előbb 720, majd 820 lóerőre növelték. Most itt a még extrémebb kivitel, a Rocket R, aminél
nem álltak meg ennyinél, az eredmény kereken 900 lóerő és 1000 Nm maximum nyomaték lett.
A teljesítmény növelését két vadonatúj turbótöltővel, teljesen új kipufogórendszerrel és az alapoktól átírt motorvezérléssel érték el. A Rocket R sokkal látványosabb karosszériaszélesítéseket kapott, de nem lett gyorsabb a tavalyi Brabus Porschénél, ezúttal is 2,5 másodperc alatt van százon, és
csak a gumik kímélése érdekében korlátozzák 340 km/óránál a maximum sebességét.
A szélcsatornában tesztelt, szénszálas anyagból készült légterelőkkel, elöl 21, hátul 22 colos, karbonbetétes kovácsolt kerekekkel és steppelt fekete bőrrel készült Brabus 900 Rocket R-ből összesen 25 számozott példányt gyártanak.
Ez is érdekelhet: