Újabb különkiadást készített a Chiron alapjára a Bugatti. A Pur Sport könnyebb, gyorsabb, és jobb a tapadása a versenypályán, ahova eredetileg szánták.
A Chiron már alapváltozatban is elképesztő, de a Bugatti rendszeresen kihoz újabb változatokat belőle, és egyedi modelleket is épít, mint amilyen a Divo, a Centodieci és a világ legdrágább autójának számító La Voiture Noire.
A legújabb a versenypályára szánt Chiron Pur Sport, amire 1,9 méter széles hátsó légterelő szárny került. Szinte biztos, hogy szélesebb, mint amilyen magas vagy, ha csak nem nőttél igazán nagyra, és ebből már el tudod képzelni a méreteit.
A motorja ennek is 8 literes, 16 hengeres, aminek a teljesítménye továbbra is 1500 lóerő,
de a fordulatszám korlátozását 6700-ról 6900-ra tolták ki, és a sebességváltó áttételét is rövidebbre vették. A Pur Sport ezzel 4,4 másodperc alatt ugrik 60-ról 120 km/órára, és mivel a versenypályán úgysem a végsebesség a lényeg, azt 350 km/óránál korlátozzák.
A Pur Sport lényege, hogy gyorsabb a pályán, ezért keményebb rugók, könnyebb kerekek és titánium féknyergek kerültek fel, a Michelin ehhez az autóhoz új Sport Cup 2 R abroncsot fejlesztett, ami hátul 355 milliméter széles méretben kerül fel.
A Bugatti csak 16 darabot épít belőle, és már mind elkelt, egyenként 3,2 millió euróért, ami több mint egymilliárd forintnak felel meg.