2019-ben vezették ki az amerikai piacról a Buick nagy szedánját, de ez nem jelenti azt, hogy a LaCrosse-nak ne volna jövője. Amerikában kizárólag szabadidő-autókat kínál a Buick, a kínai vásárlók körében azonban még mindig népszerű a négyajtós forma, ezért az új LaCrosse már ott mutatkozik be.

Műszaki adatokat egyelőre nem közöltek a negyedik generációs Buick LaCrosse-ról, de a General Motors alapjaira épülő szedán korábbi változata 1,5 literes, háromhengeres turbómotorral is elérhető volt Kínában. A halványan hangzó belépőmodellen túl hibrid hajtással és 2,0 literes, négyhengeres, turbós benzinmotorral is gyártották.

Formaterve egyértelműen illeszkedik az ázsiai ízlésvilághoz, amitől itt Európában ki szoktunk borulni.

Rengeteg króm hullám csillog a hatalmas hűtőmaszkján, melynek két oldalán függőlegesen állnak a 222 darab LED-del világító adaptív fényszórók. Ahogyan a errefelé a Citroën modelleken vagy éppen az új 7-es BMW-n, úgy a LaCrosse-on is a nappali menetfény került a lámpák fölé. Intelligens egységének kilenc világítási módja van, a távolsági és a tompított fény közötti váltás pedig automatikus.

Nagy figyelmet fordítottak arra, hogy az ötméteres szedán éjszaka is könnyen felismerhető legyen, ezért az 1,3 méter szélességben világító hátsó lámpákban 352 darab LED adja a jellegzetes menetfényt. Az autó körüli fények látványos show-t adnak elő, amikor a vezető telefonjának közeledését érzékeli, mert a Buickhoz már hagyományos kulcs sem feltétlenül szükséges.

Utasterét a egyértelműen uralja a műszerfalból kiemelkedő 30 colos érintőkijelző.

Két külön képernyő helyett egyetlen széles kijelző mutatja a vezetéshez legfontosabb adatokat és a szórakoztatórendszer menüjét. A Buick Virtual Cockpit ívelt 6K képernyőjét a Qualcomm Snapdragon 8155 chip szolgálja ki, és felhőn keresztül frissül. Utasterének hangulatvilágítása több színben állítható, de akár a zenére reagálva is játszhat a fényekkel. 2905 mm-es tengelytávja tágas belteret ígér, melyet lebegő középkonzollal és prémium anyaghasználattal tesznek kellemesebbé.

1899-ben alapították a Buick márkát, ezzel egyike a legrégebbi autógyártóknak, a kínai piacra 1998-ban vezette be a SAIC-GM, mostanra pedig már 10 millió autó talált gazdára ezen a globálisan is kiemelkedően fontossá váló piacon.

Ez is érdekelhet:

Nekivágnánk a végtelen amerikai országutaknak ezzel a Buick Roadmasterrel

6,2 literes V8-as kombi nyolc üléssel. Te hová indulnál vele?

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Tetszik ez a kis rönkház? Egy UAZ-ra építették

Csodás szupersportautó az Aston Martin Valhalla

Majdnem kész volt, de elkaszálták a BMW dögös sportautóját

További cikkeink a témában