Amerikában is egyre szigorúbbak a kibocsátási előírások, de még mindig megengedhetnek maguknak olyan sportlimuzinokat, mint a Cadillac CT5-V Blackwing.

Ameddig az európai sportlimuzinok a kihalás szélén vannak, vagy éppen plug-in hibrid, esetleg elektromos hajtásra váltanak, addig a Cadillacnél a CT5-V-hez a turbó hathengeresen túl akár 6,2 literes, kompresszoros V8-ast is lehet választani, méghozzá kézi váltóval. Igazi gépies sportlimuzin ez, ami olyat nyújt, hogy arra az Audinak, a BMW-nek és a Mercedes-AMG-nek sincs már válasza.

668 lóerő és 893 Nm nyomaték porlasztja füstté a hátsó gumikat.

Hatfokozatú kézi váltó helyett akár tíz sebességes automata is választható a kevesebb, mint 4 másodperc alatt 100-ra gyorsuló Cadillc CT5-V Blackwinghez. Amennyiben ez túl soknak hangzik, akkor ott a CT5-V szerényebbik változata, amiben a 3,0 literes, V6-os turbómotor 360 lóerőt és 550 lóerőt teker ki magából.

Műszakilag minden maradt a régi, de a modellfrissítéssel modernebb lett a Cadillac CT5-ös arca. A széles maszk mellett szinte eltűnnek a vékony fényszórók, sokkal hangsúlyosabb elem a függőleges nappali menetfény. Utasterében egy 33 colos képernyő trónol a műszerfal tetején.

Ez is érdekelhet:

Szédületes pályagépet mutatott be a Cadillac

Nem egészen ez jutna eszedbe a Cadillac nevéről.

Elektromos óriás a Cadillac Escalade IQ

Nagy hatótáv, önvezetés, luxus és erő is fért bőven a hatalmas Cadillac Escalade IQ-ba.

Minden idők legerősebb Cadillacje lett a Blackwing

Az új BMW M5-nél is izmosabb lett.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat

Ilyen, amikor csereérett a lengéscsillapító

További cikkeink a témában