Az elektromos hajtású minimálautók piacára lépett be a Citroën az Ami névre keresztelt aprósággal, és most ennek készült el a lecsupaszított szabadidős változata.

Az Ami nevet vette elő a Citroën ahhoz az aprócska elektromos autóhoz, ami a mopedautók kategóriájába vitte el az olcsó elektromos autózás lehetőségét. A 8 lóerős, kétüléses autócska 45 km/órás végsebességével főleg városi használatra alkalmas, most pedig kijött egy khaki színű szabadidős változat, ami a modern idők Trabant Trampja lehetne.

Trabant Tramp

Páran talán még emlékeztek a legmenőbb Trabantra, a katonai jármű polgári változatára, amit 1978-tól Tramp néven kínáltak szabadidős célokra. A tető és ajtó nélküli kabrió igazi ritkaság, ezernél is kevesebb kétütemű, és összesen ötszáz négyütemű változata készült, manapság gyűjtők féltett kincsének számít.

My Ami Buggy néven tanulmányautóként már korábban bemutatta ezt a modellt a Citroën, most pedig kiderült, hogy 50 darabos limitált szériában gyártásba is kerül a különkiadás. A minimálautót még tovább csupaszították:

az ajtókat fémkeretek helyettesítik, a vászontetővel a strandautók szabadságát adja a My Ami Buggy.

Ez is érdekelhet:

A Citroën bemutatta a legolcsóbb elektromos autót

Kisebb, mint a Smart, és havi hétezer forintért vihető.

A világ legkisebb áruszállítóját mutatta be a Citroen

8 lóerő viszi a sofőrt és a csomagokat.

Indulnánk is a vízpartra a Renault elektromos strandautójával

Illik az elektromos hajtás a tető nélküli R4-hez.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

Hajítsd messzire a sablonokat, rendezd be úgy a lakásod, amire mindenki emlékezni fog!

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

További cikkeink a témában
Mutatunk egy őszi fesztivált, ami az újbort és a libás ételeket ünnepli
Hirdetés