Sok más autómárkához hasonlóan a Citroën is megújítja az arculatát, és ezzel együtt az emblémáját is, ami a száz évvel ezelőtt használt változathoz tér vissza.
Az utóbbi időben szinte minden autómárka újra cserélte az emblémáját, a divat az egyszerűsítés volt, aminek keretében a korábban cizellált, háromdimenziós emblémákat jóval egyszerűbb, kétdimenziós változatra cserélték. A megújulási hullámból nem marad ki a Citroën sem, amely száz év alatt kilencedik alkalommal újítja meg az emblémáját.
Persze nem válnak meg a jól ismert fogaskerekes motívumtól, csak éppen visszatérnek ahhoz az eredeti változatához, amit 1919-től kezdődően használtak.
Az embléma visszakerül az ovális keretébe, alatta a Citroën felirat betűtípusát is modernizálják. A fehér és szürke színek mellé újra bevezetik a kéket és a pirosat.
Az új arculatot hamarosan egy családi autó tanulmányán mutatják meg a világnak, aminek az új emblémáját már megmutatták. A piros logó körüli felületen a Citroën új szlogenje olvasható áttört mintával: Nothing Moves Us Like Citroën. A márka megújult arculata az autókon kívül a kereskedéseken és a hirdetésekben is megjelenik majd.
A Citroën legutóbb 2016-ban változtatott az emblémáján, és már akkor is egyszerűsítették a vonalait, a fogaskerekek kétdimenziósra váltottak, a feliratot pirosról szürkére cserélték. A mostani változás pedig a hagyományokhoz való visszatérést jelenti, és hasonlót tett a testvérmárka Peugeot is, amikor visszavezette a klasszikus oroszlánfejes emblémát.
Ez is érdekelhet: