A BMW i Vision Circular minden porcikájában hátat fordít szinte mindennek, aminek ma a BMW-t ismerjük.
A BMW standján a müncheni autókiállításon a hidrogénüzeműre átalakított X5-öst, a szériagyártású i4 és iX villanyautót teljesen háttérbe szorítja egy kis gömbölyded hogyishíják. Ez a Vision Circular, egy szinte teljes egészében újrahasznosított anyagokból készült és teljes egészében újrahasznosítható kis elektromos autó.
BMW i Vision Circular
A vesék ennél nagyobbra már nem nőhetnek, paradox módon mégis kevésbé uralják le a kis BMW-tanulmány orrát, mint mondjuk egy mai 7-esen
Aranyos kis egyterű, leginkább az i3-ra emlékeztet, de még arra is csak nyomokban
BMW i Vision Circular
Ami nem praktikus. alul széles, felül nagyon elkeskenyedik a kasztni, nagy a helypazarlás
További 10 kép
Érdekes a letört majd lassan visszaemelkedő övvonal
Egy kis lambó-hangulat az ajtók nyitásában
A BMW első elektromos autója, 1972-ből
A BMW első elektromos autója, 1972-ből
Ha nagyon akarom, mondhatom, hogy még a cápaságot is visszahozza kicsit a Vision Circular
Látványosan csak egy tanulmány: az ablakok leengedése szóba sem jöhet
Fotelek és úrhajó-műszerfal, újrahasznosított anyagokból
A hátsó-oldalsó embléma (X2-es) átkerült a C-oszlopról az oldalablakra
Sajnos nem ismerjük a hölgyet, de láthatóan nagy híresség Németországban. Amikor ő nézte meg a tanulmányt, pisszenni se volt szabad a környéken
És egy másik elektromos BMW-koncepció: villany-denevérruha
A BMW i Vision Circular legizgalmasabb része a szilárdtest-akkumulátor, amely nagyobb energiasűrűségű (tehát könnyebb) és gyorsabban tölthető, mint a ma elterjedt akkutípusok. Sajnos pontos részleteket még nem árult el a gyártó az új akkuról, de az már majdnem bizonyos, hogy legfeljebb 4-5 éven belük már több szériagyártású elektromos autó is ilyennel készül majd.
A vesék ennél nagyobbra már nem nőhetnek, paradox módon mégis kevésbé uralják le a kis BMW-tanulmány orrát, mint mondjuk egy mai 7-esen
Érdekes a letört majd lassan visszaemelkedő övvonal
Sajnos nem ismerjük a hölgyet, de láthatóan nagy híresség Németországban. Amikor ő nézte meg a tanulmányt, pisszenni se volt szabad a környéken
Dizájn szempontjából a legérdekesebb részlet mindenképp a kocsi orra. Első pillantásra úgy tűnik, a koncepcióautó már nem is viseli a jellegzetes veséket. De egy pislogás után kitisztul a kép és kiderül: valójában a vesepár a lehetőségek végső határáig tágult és már az egész frontot kitölti. A BMW-nél a hasonlóan radikális dizájnújítások átjutása a sorozatgyártású modellekbe legalább 3-4 éves folyamat szokott lenni. Mindenesetre kíváncsian figyeljük, átmegy-e a 3-asok, 5-ösök, 7-esek és az i-modellek világába ez a teljesen új BMW-front-koncepció.
Azért ma még egy plug-in hibrid BMW reálisabb megoldás főautónak, mint egy tisztán villanyos modell:
Iratkozz fel a hírlevelünkre, és mi minden héten érdekes, szórakoztató sztorikat küldünk neked a világból.
Hírlevél feliratkozás
Támogatott és ajánlott tartalmaink